Zašto izabrati Paleo dijetu

29.11.2013.

O ČEMU SE ZAPRAVO RADI

Paleo dijeta se bazira na konzumiranju namirnica koje su bile dostupne ljudima desecima tisuća godina ranije. Mnoge namirnice su zabranjene u ovoj dijeti:

  • kruh
  • riža
  • tjestenina
  • mliječni proizvodi
  • žitarice

Dozvoljene namirnice su:

  • meso
  • morski plodovi
  • jaja
  • jetra, mozak, bubrezi
  • voće i povrće
  • orašasti plodovi i sjemenke
Zbog izbjegavanja žitarica i mliječnih proizvoda upozoravamo vas da unosite što više kalcija. Stoga preporučujemo:
 
  • špinat
  • brokulu
  • bademe
  • naranče
  • sjemenke sezama
  • brazilski orah
Pazite da ne unosite previše zasićenih masti koje unosite mesom.
Uz Paleo dijetu preporučujemo više kretanja, tračanja, sklekova, skokova, hodanja...
Bez obzira na to kakvim sportom se bavite, važno je da vježbate redovito i to 4 puta na dan.
 
 PALEO DIJETOM NEMA IZGLADNJIVANJA NI BROJENJA KALORIJA
 
Paleo dijetom povećavate unos proteina i smanjujete apetit te na taj način ubrzavate metabolizam.
 
Veću pažnju posvećujte voću i povrću koje poboljšava zdravstveno stanje i smanjuje rizik od mnogih bolesti.
 
Velika prednost Paleo dijete je što nema izgladnjivanja i brojenje kalorija što je uobičajeno kod mnogih drugih dijeta. 
 
Unatoč tome, ova je dijeta mnogo zahtjevnija od ostalih jer zahtjeva odricanje svih namirnica na koje smo navikli i koje su nam ukusne.
 
ZAŠTO JE PALEO DIJETA UČINKOVITA U BORBI PROTIV CELULITA
 
Uzrok celulita leži u našem načinu života ili životnim navikama.
Najlakše ćemo ga se riješiti kada promijenimo način prehrane i povećamo fizičke aktivnosti.
 
Borba protiv celulita započinje zdravom hranom i unosom dosta tekućine.
Izbjegavajte prerađenu hranu koja je na crnoj listi Paleo dijete. Na taj način naše tijelo dobiva obilje antioksidanata koji pomažu ukloniti slobodne radikale iz tijela.
 
Voće i povrće iznad svega najviše daje snage metabolizmu i pomaže u bržem sagorijevanju kalorija i masti.