Najčešća pitanja

Potrebna vam je pomoć, ali nas nemate vremena nazvati?

Pročitajte najčešća pitanja koja se odnose na način kupovine, Sensilab proizvode i njihovu dostavu.

1. Koliko su sigurni vaši dodaci prehrani?

Svi naši dodaci prehrani sadrže visokokvalitetne sastojke iz pouzdanih izvora. Svi sastojci i serije proizvoda testiraju se na potencijalno štetne teške metale i mikroorganizme. Naši proizvodi sadrže koncentrate hranjivih tvari ili druge tvari s nutritivnim ili fiziološkim učincima.

Sensilab dodaci prehrani proizvode se prema GMP i HACCP standardima u suvremenim proizvodnim pogonima u EU. Svi dodaci su usklađeni s EFSA-om. Dodaci prehrani nemaju namjeru zamijeniti uravnoteženu prehranu, već je nadopuniti.

2. Koliko dugo trebam uzimati WaterOut EXTREME?

WaterOut biste trebali uzimati najmanje 10 dana (u 1 kutiji je 10 vrećica). A možete ga sigurno uzimati koliko god želite. Ako jedete puno prerađene ili slane hrane, često ste naduti ili imate zadržavanje vode, preporučujemo dulje vrijeme uporabe.

3. Proizvod mi je potreban smjesta. Kada će paket stići ako ga naručim danas?

Putem interneta ili našeg kontaktnog centra naručen proizvod koji je na zalihi stiže na vašu adresu u roku od 1-3 radnih dana.

4. Nikada nisam naručivao/la kod vas. Kakav je postupak kupovine?

Velika nam je čast i zadovoljstvo što ste odlučili izvršiti svoju prvu narudžbu kod nas. Dakle, postupak kupovine je ovakav:

  • Potražite proizvod koji želite i koji odgovara vašim potrebama te ga dodajte u košaricu. Otvorit će vam se prozorčić nudeći vam dvije mogućnosti - da nastavite s kupovinom ili zaključite kupovinu. Izaberite onu koja vam više odgovara.
  • Zatim pažljivo pregledajte košaricu i
  • kliknite na gumb »nastavi s unošenjem podataka«.
  • Izaberite dostavu i način plaćanja.
  • Na samom kraju pažljivo pročitajte podatke o svojoj narudžbi i potvrdite svoj izbor.
  • Najkasnije u roku od 5 radnih dana vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste naveli kod naručivanja. Paket će vam dostaviti Overseas Express dostavna služba.
  • Previše komplicirano? Pogledajte proces kupovine ovdje >> http://www.sensilab.hr/proces-kupnje

5. Kakav način dostave sve nudite?

Proizvod možete preuzeti na adresi koju ste naveli kod naručivanja ili ga možete kupiti u svim većim ljekarnama diljem Hrvatske (to se odnosi isključivo na pojedine Sensilab proizvode). Kod kupovine iznad 200 kuna dostava je besplatna.

6. Kakav je način plaćanja?

Platiti možete kreditnom karticom ili pouzećem.

7. Kakvi su troškovi dostave?

Za narudžbe u vrijednosti do 200 kn dostava iznosi 29,99 kn, a za narudžbe u iznosu od 200 ili više kn dostava je sasvim besplatna.

8. Što ako mi pošiljka ne stigne u roku 7 radnih dana? 

Stanje svoje pošiljke možete provjeriti pozivom na telefonski broj 01 353 5434. Dodatno, putem chat podrške korisnicima na web stranici možete dobiti kod za praćenje svoje pošiljke uz koji u svakom trenutku možete saznati status svoje pošiljke kod dostavne službe.

9. Primio/la sam kod za dodatni popust, ali ne radi... 

Iako se trudimo kako bi u našoj internetskoj trgovini imali što bolja iskustva, kuponi s popustima se ne zbrajaju. Drugim riječima, kupon s popustom možete iskoristiti na već sniženi proizvod, no možete iskoristiti samo jedan kupon (kod) s popustom.

10. Primio/la sam kod za besplatnu dostavu i kod za popust. Mogu li iskoristiti oba istovremeno? 

Tijekom jedne kupnje možete iskoristiti samo jedan kod. 

11. Vaš proizvod  koristim već 10 dana, no nisam primijetila nikakve rezultate. Mogu li ga vratiti?

Svi Sensilab proizvodi su registrirani na Ministarstvu zdravlja Republike Hrvatske i imaju dozvolu za prodaju u našoj državi. Proizvedeni su pod strogim nadzorom u proizvodnji i u skladu su s najvišim standardima GMP što je jamac za 100 % sigurnost i učinkovitost proizvoda. Međutim, svako tijelo je specifično i može se dogoditi da vam neki proizvod jednostavno ne odgovara.   

U tom slučaju možete iskoristiti 30-dnevnu garanciju na zadovoljstvo. Ako u 30 dana, nakon korištenja proizvoda ne budete zadovoljni učinkom, vratite nam kutije (bile one prazne ili na pola pune), a mi ćemo vam vratiti novac. Uz kutije potrebno je priložiti i račun. Ako se za to odlučite možete nas kontaktirati na telefonski broj 01 353 5434 ili putem chat podrške korisnicima na web stranici.

12. Potrebna vam je pomoć kod odabira proizvoda, želite poboljšati svoje zdravlje, no ne znate gdje bi započeli?   

Možete koristiti našu chat podršku korisnicima na web stranici i budite sigurni da ćete dobiti sve potrebne informacije!

 

Niste pronašli pravi odgovor?

Nazovite nas na telefonski broj 01 353 5434

Možete koristiti našu chat podršku korisnicima na web stranici i tamo ćete dobiti odgovor na svoje pitanje!

Bit će nam drago odgovoriti na sva vaša pitanja!