Najčešća pitanja

Potrebna vam je pomoć, ali nas nemate vremena nazvati?

Pročitajte najčešća pitanja koja se odnose na način kupovine, Sensilab proizvode i njihovu dostavu.

 

1. Proizvod mi je potreban smjesta. Kada će paket stići ako ga naručim danas?

Putem interneta ili našeg kontaktnog centra naručen proizvod koji je na zalihi stiže na vašu adresu u roku od 5 - 7 radnih dana.

2. Nikada nisam naručivao/la kod vas. Kakav je postupak kupovine?

Velika nam je čast i zadovoljstvo što ste odlučili izvršiti svoju prvu narudžbu kod nas. Dakle, postupak kupovine je ovakav:

  • Potražite proizvod koji želite i koji odgovara vašim potrebama te ga dodajte u košaricu. Otvorit će vam se prozorčić nudeći vam dvije mogućnosti - da nastavite s kupovinom ili zaključite kupovinu. Izaberite onu koja vam više odgovara.
  • Zatim pažljivo pregledajte košaricu i
  • kliknite na gumb »nastavi s unošenjem podataka«.
  • Izaberite dostavu i način plaćanja.
  • Na samom kraju pažljivo pročitajte podatke o svojoj narudžbi i potvrdite svoj izbor.
  • Najkasnije u roku od 3 do 5 radnih dana vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste naveli kod naručivanja. Paket će vam dostaviti HP ekspres dostavna služba.
  • Previše komplicirano? Pogledajte proces kupovine ovdje >> http://www.sensilab.hr/proces-kupnje

3. Kakav način dostave sve nudite?

Proizvod možete preuzeti na adresi koju ste naveli kod naručivanja ili ga možete kupiti u svim većim ljekarnama diljem Hrvatske (to se odnosi isključivo na pojedine Sensilab proizvode). Kod kupovine iznad 370 kuna dostava je besplatna.

4. Kakav je način plaćanja?

Platiti možete kreditnom karticom ili pouzećem.

5. Kakvi su troškovi dostave?

Za narudžbe u vrijednosti do 300 kn dostava iznosi 24,90 kn, a za narudžbe u iznosu od 300 ili više kn dostava je sasvim besplatna.

6. Što ako mi pošiljka ne stigne u roku 5-7 radnih dana? 

Stanje svoje pošiljke možete provjeriti pozivom na besplatni broj 0800 35 45.  Dodatno, slanjem e-maila na infohr@sensilab.com možete dobiti kod za praćenje svoje pošiljke uz koji u svakom trenutku možete saznati status svoje pošiljke kod dostavne službe (HP ekspres).

7. Primio/la sam kod za dodatni popust, ali ne radi... 

Iako se trudimo kako bi u našoj internetskoj trgovini imali što bolja iskustva, popusti se ne zbrajaju. Drugim riječima, ne možete imati dodatni popust na proizvod koji je već snižen. Ako ste kod za popust željeli iskoristiti na proizvod koji je već snižen, sustav internetske trgovine će automatski obrisati onog većeg.

8. Primio/la sam kod za besplatnu dostavu i kod za popust. Mogu li iskoristiti oba istovremeno? 

Tijekom jedne kupnje možete iskoristiti samo jedan kod. 

9. Vaš proizvod  koristim već 10 dana, no nisam primjetila nikakve rezultate. Mogu li ga vratiti?

Svi Sensilab proizvodi su registrirani na Ministarstvu zdravlja Republike Hrvatske i imaju dozvolu za prodaju u našoj državi. Proizvedeni su pod strogim nadzorom u proizvodnji i u skladu su s najvišim standardima GMP što je jamac za 100 % sigurnost i učinkovitost proizvoda. Međutim, svako tijelo je specifično i može se dogoditi da vam neki proizvod jednostavno ne odgovara.   

U tom slučaju možete iskoristiti 30-dnevnu garanciju na zadovoljstvo. Ako u 30 dana, nakon korištenja proizvoda nećete biti zadovoljni učinkom, vratite nam kutije (bile one prazne ili na pola pune), a mi ćemo vam vratit novac. Ako se za to odlučite možete nas kontaktirati na besplatni telefonski broj 0800 35 45 ili putem elektronske pošte na infohr@sensilab.com.

10. Potrebna vam je pomoć kod odabira proizvoda, želite poboljšati svoje zdravlje, no ne znate gdje bi započeli?   

Uvijek se možete obratiti našim stručnjacima. Veoma rado će vam pomoći na putu do zdravlja! 

 

Niste pronašli pravi odgovor?

Nazovite nas na besplatni broj 0800 35 45 

Ili nam pišite na infohr@sensilab.com

Biti će nam drago odgovoriti na sva vaša pitanja!