Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvod

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Ukoliko se kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj odluci je dužan obavijestiti prodavatelja pisanim putem, u navedenom roku, te sam snositi trošak povrata proizvoda prodavatelju.

Ovdje možete ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave Trgovcu.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku 30 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju kupoprodajnog ugovora. Trgovca možete obavijestiti o namijeni vraćanja proizvoda putem e-maila na infohr@sensilab.com ili telefonskim pozivom na besplatni broj telefona: 0800 35 45.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini osim ako su proizvodi uništeni, bez ambalaže ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket kojim su stigli proizvodi do korisnika (kupca) fizički oštećen, u njemu nedostaje sadržaj i paket je otvoren, korisnik (kupac) treba započeti postupak reklamacije.

Proizvode koje kupac želi reklamirati može vratiti tako da ih pošalje prodavatelju na adresu: GLS Croatia d.o.o. - Za Sensilab d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Popovec (385-01-2042-672)

Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili poklon bon, ali se mogući promocijski popusti korisniku (kupcu) ne vraćaju. Iznos se korisniku (kupcu) vraćaju na njegov transakcijski račun, a poklon bon u obliku odobrenog kredita za buduću kupnju. Trgovac se obvezuje da će uočenu pogrešku riješiti u najkraćem mogućem roku. Postupak vraćanja proizvoda do trgovca ide preko dostavne službe GLS i može potrajati do 30 dana. Nakon primitka proizvoda trgovac počinje s obradom reklamacije. Postupak može potrajati 2-4 tjedna. 

Korisnik (kupac) o primijećenoj grešci može obavijestit Trgovca putem elektronske pošte infohr@sensilab.com. Ako je zbog nastale pogreške došlo do nepotrebnih troškova, Trgovac se obvezuje da će pokušati podmiriti troškove najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja obavijesti o nastaloj grešci.