Vježbe malinie

29.11.2013.

Pokrenite krv u žilama, povećajte otkucaje srca i tijelu pružite energiju sa Malinie® vježbama. Neka vam vježbe ne ukradu više od 15 minuta. Najbolje je, da vam postanu jutarnja rutina, jer time ćete postići da cijeli dan brže topite masnoće.

Kako povećati učinak fizičkih vježbi? Prije nego započnete vježbati, sa čašom vode popijte kapsulu Malinie® i kapsulu Acai Detoxan koje su vam na raspolaganju u paketu 2 Acai Detoxan + Malinie.

LAĐA

  • Sjednite na pod, izravnajte leđa i protegnite noge. 
  • Gornji dio trupa malo nagnite prema natrag, a zategnute noge podignite u zrak. Pazite da ne iskrivite leđa, i da trbušni mišići ne popuste. Ravnotežu zadržavajte ispruženim rukama. U tom položaju budite barem 10 sekundi 
  • Polagano legnite na leđa. Podignite ruke iznad glave i opustite trbušne mišiće. Sjednite i ponovite proces. U položaju budite 10 sekundi.  
  • Vježbu ponovite 3x.

PODIZANJE STRAŽNJICE

  • Legnite na leđa, ruke neka budu kraj tijela s položenim dlanovima prema dolje.
  • Podignite stražnjicu i zadržite položaj 5 sekundi. U međuvremenu stisnite mišiće stražnjice.
  • Spustite stražnjicu, ali ne u potpunosti do poda i opet se vratite u prijašnji položaj.

BOČNI TRBUŠNJACI

  • Legnite na bok tako da se pritiskate dlanovima u pod. Podignite obje istegnute noge zajedno. Prije nego ih do kraja spustite na pod, opet ih podignite ih u zrak. 
  • Vježbu ponovite 15x.