Vježbanje kroz kućanske poslove

2.12.2013.

USISAVANJE

Usisavanje je dobra vježba za gornji dio leđa, mišiće, noge i stražnjicu. Služeći se samo rukama i ramenima stvarate napor za vrat i gornji dio leđa. Napnite mišiće prema naprijed što je više moguće kad gurate usisavač. Krećite se sporo da što bolje istegnete mišiće. Usisavanjem ćete potrošiti 123 kalorija. 

PRANJE PROZORA

Pranje prozora dobra je vježba za ramena i tricepse. Bilo bi dobro da aktivirate noge kad perete prozore. Dignite se na vrhove prstiju kako bi dohvatili najudaljenije dijelove stakla. Vježbu preporučamo osobama koje pate od bolova u vratu. Kako bi ojačali ruke, pravite 10 krugova u desnu i 10 krugova u lijevu stranu.

PEGLANJE:

Peglanjem ćete aktivirati gornji dio tijela, no peglate li duže probajte zaposlite i noge. Peglanjem vježbate ramena, mišiće ruke i stražnjicu. Kad peglate, napnite mišiće stražnjice i zadržite ih 10 sekundi. To ponovite 10 puta nekoliko minuta.

RIBANJE PODA

Sat temeljitog pranja podova i iscjeđivanja krpe troši čak 238 kalorija. Ribanjem podova i ostalih površina kuće vježbate ruke i trbuh. Pri ovoj aktivnosti napregnite se još više kako bi istegnuli gornji dio tijela povećavajući opseg kretnje ruke.

MIJENJANJE POSTELJINE

Kod mijenjanja posteljine trošite puno energije. Skidanje pokrivača, dizanje madraca, stavljanje i zatezanje plahte; sve je to odličan način za skidanje kilograma i topljenja masti. Mijenjanjem posteljine aktivirat ćete sve mišiće na tijelu.