Noleen:˝Sa SlimJoy-em 12 kilograma manje u samo 3 tjedna!

Saznajte više

Što bih trebale uvijek nositi u torbici, kako se ne bi udebljale?

8.7.2016.

Sigurni smo kako vam je dobro poznat onaj osjećaj gladi kada bi pojele sve! Masno i slatko! Poznato je pravilo koji govori o tome kako je poželjno ne kupovati “nezdrave” namirnice, ukoliko želimo izgubiti pokoji kilogram. Kako onda zaobići one napasti nezaustavljive gladi? 

Ponekad naprosto nemate vremena za ručak, tijekom vas čekanja na ručak uhvati glad, patite od hormonalne neravnovesje ili ste jednostavno u posebno emotivno razdoblju života. Ukratko, u stanju ste “pojela bih sve!”  No, postoji nekoliko trikova koji uspješno zaustavljaju “velike oči” te trenutke u kojima bih napale svu hranu u hladnjaku.

1. Voda

Ljudi znamo često zamjenjivati osjećaj gladi sa osjećajem žeđi, stoga je poželjno prije obroka popiti čašu ili dvije vode. Uz to vam savjetujemo, da uvijek čuvate vodu kod sebe te je tijekom dana umireno pijete.

2. Integralni krekeri

Krekeri djeluju poput hitne pomoći kada je u pitanju napast gladi. No, ipak odaberite integralne koji će vam uz energiju ugljikohidrata osigurati pojedina hranjiva, prije svega vlakna. Ona daju osjećaj punog želudca na duže vrijeme te potiču probavu.

3. Oraščići i suho voće

Prirodno prisutan šećer u kombinaciji s vlaknima suhog voća je odlična alternativa slatkišima. U trenutku će zadovoljiti vašu želju za slatkim namirnicama te osigurati potrebnu energiju. Zdrave masnoće oraščića će se također pobrinuti za dobar rad mozga i ostale važne funkcije tijela.

4. Jabuka i mrkva

Jabuka i mrkva osiguravaju tijelu prirodne minerale i vitamine te znače zdravu alternative grickalicama.

5. SlimCut FAT BURNER DRINK

Odlična pomoć koja vam može također pomoći idealnu tjelesnu težinu je SlimCut FAT BURNER DRINK koji sadrži ekstrakt garcinie cambogie koji vam može pomoći smanjiti nakupljene naslage oko trbuha, bedara i stražnjice. Osim toga pomoći će vam da brže postignete rezultate te postignete lijepu fit liniju.

Glavne prednosti:

  • pomaže regulirati tjelesnu težinu
  • pomaže smanjiti udio tjelesnih masnoća
  • pomaže ubrzati metabolizam
  • blagotvorno djeluje na probavu
  • pomaže postići bržu potrošnju energije