Što jesti za ljepši izgled kože

2.12.2013.

Svatko želi da njegova koža bude lijepa i glatka, pa zbog toga neumorno tražimo kreme i ostale preparate kako bi koži podarili ljepotu. No, činjenica je da ni jedna krema neće pokazati dugotrajne rezultat, ako kožu najprije pravilno ne nahranimo iznutra.  

Koža je naš najveći organ i zbog toga je jako važno da bude njegovana. Različite kreme i ulja nisu dovoljni za lijepu i čistu kožu. Bitna je i pravilna prehrana koja će našem organizmu pružiti sve hranjive tvari koje će očuvati svježinu i mladost kože. 

Glatka koža

Za glatku kožu u svoj jelovnik uključite: jagode, agrume, kivi, paprike, brokule  i vitamin C, koji sadrže ove namirnice. Vitamin C je važan za nastanak kolagena koji je glavna bjelančevina vezivnog tkiva. Naš organizam s godinama proizvodi sve manje kolagena i zato je važno da s pravilnom prehranom očuvamo mladolik izgled. 

Čvrsta koža

Za čvrstu kožu je dobro uzimati zeleno, crveno i narančasto povrće koje ima zelene listove. U te namirnice spadaju mrkva, radič, špinat, koji sadrže antioksidanse betakaroten.  

Mladolik izgled

Za mladolik izgled kože je važno da uzimate namirnice koje sadrže željezo i cin. Izvor cinka je bijelo i crveno meso, različite vrste sjemenki i žitarice (klice pšenice, suncokret, tikva, sjeme maka, sezama itd.) Željezo sadrže sljedeće namirnice: meso i ribe, grah, slanutak, tofu. Cink kao antioksidans štiti kožu, pomaže u nastajanju novih stanica, dok ih željezo opskrbljuje kisikom.  

Uklonite bore s lica

Za kožu bez bora, tijelu priskrbite omega 3 masne kiseline, jer ih ne može samo proizvesti. Nalaze se u ribama, ribljem ulju, orašastim plodovima i biljnom ulju. Omega 3 masne kiseline djeluju protuupalno i sudjeluju u borbi protiv slobodnih radikala koji utječu na starenju kože.  

Hidratizirana koža

Koža kojoj treba vlaga ne izgleda zdravo. Osobama koje imaju znatno suhu kožu preporučuje se da konzumiraju barem 2 litre vode na dan. Stanice su više - manje sastavljene iz vode i kada ste dehidrirani, to se odražava na kožu. Osim vode, za hidratizaciju kože idealan je i zeleni čaj koji djeluje protuupalno. Veliku količinu vode sadrži voće i povrće npr. lubenica, krastavci, dinja, salata, rajčica.