SlimCut izazov 6. tjedan: Što ima balet s fitnesom?

8.5.2015.

Nadam se da ste se lijepo proveli prošli tjedan. Vjerujem da vam je bilo prvo iskustvo sa visoko-intenzivnom vježbom zanimljivo, posebno jer je biti 100% skoncentriran na ispravno disanje, vučenje trbuha unutra, položaj glave, položaj leđa i vremenske intervale zahtijevan posao. Osjećaj je nakon vježbanja fantastičan, stoga se isplati potruditi. 

Usprkos svemu, može biti intenzivna vježba i elegantna. Na kraju krajeva, nekoliko najpopularnijih vježaba dolazi upravo iz plesa. U plesanju, bez elegancije i osjećaja za ritam, ne pomaže niti savršena tehnika. Zašto danas pišem o plesu, možda se zabrinuto pitate. Svakako vas neću učiti plesnih koraka. Fjuuu. ;)

U plesu je ponajviše  zanimljivo to da je Joseph Pilates, izumitelj jako popularnog tipa vježbanja – pilatesa svoje nadahnuće pronašao u različitim sportovima, među ostalim i u baletu te gimnastici.

I kada su jednom pilates razotkrili plesači, postao je dio njihovog obaveznog treninga. Suvremenu su trendi pilates  nadgradili i u više plesno vježbanje, više dinamičku i intenzivni, ali sa očuvanom gracioznošću i elegancijom. Baletom nadahnute vježbe su još jedan svjetski trend u svijetu vježbanja koje ostavljaju na tijelu zaista iznimne učinke.

Možda vam se čine vježbe koje u imenu sadrže nastavak –lates nježne ili premalo intenzivne, ali daleko od istine. Pomislite: koliko ste „debeljucastih“ balerina vidjeli do sada?

O današnjoj video vježbi

Vježba koju ćemo izvoditi danas je iznimno učinkovita za oblikovanje nogu i stražnjice te zahtijeva stalno aktivan centar tijela.

Inspirirana plesom možda djeluje jednostavno, ali nakon prvog treninga ćete osjećati u nogama mišiće za koje niste ni znali da postoje. Vježbe, naime, nisu klasične fitness vježbe kojima bismo povećavali mišiće, nego oblikuju lijepe, duge mišiće. Svrha su ovog vježbanja kratki, kontrolirani pokreti zbog kojih postaju zglobovi stabilniji, a mišići aktivni na cijelo vrijeme. I upravo to donosi željene rezultate.

I bez brige. Za takve vježbe ne trebate imati znanje. Ples se zahtijeva samo u osjećaju koji će vam sama vježba dati. Vi trebate jedino voditi računa o aktiviranom centru i osmjehu na licu. Pronađite stolicu ili neki drugi predmet za stabilnost, zakopčajte kosu i postanite balerine za 15 minuta. :)