South Beach dijeta

4.6.2014.

Svi znamo kako je naporna i teška borba s kilogramima, pogotovo kada dođemo od one krajnje točke u kojoj ne možemo zatvoriti zatvarač na hlačama, zakopčati košulju, a šivanje po mjeri započinje s ''prekrasnim''  X. Ne brinite! South Beach dijeta riješit će vaše probleme. Otac ove dijete je kardiolog Arthur Agatson, a temelji se na umjerenosti i stavu kako ekstremnost nije ni u čemu dobra, pa tako ni u prehrani. Prema South beach dijeti ne treba izbjegavati ni masti ni ugljikohidrate, nego treba odabrati prave masti i prave ugljikohidrate.

 

Što je South Beach dijeta?

Osnova South Beach dijete je u odabiru pravih ugljikohidrata i pravih masti, te njihova primjena u tri faze. Izvori bjelančevina u South Beach dijeti su puretina, piletina, ribe, teletina i svinjetina, govedina, janjetina, jogurti, povrće i posni sir. Masnoće dolaze uglavnom iz maslinovog ulja i ulja orašastih plodova. Suština dijete leži u razlikovanju dobrih i loših ugljikohidrata, dobrih i loših masti te izbjegavanju namirnica s visokim glikemijskim indeksom.

South Beach dijeta je osmišljene za ljubitelje hrane, kako bi se izbjegla najčešća prepreka u primjeni dijeta – osjećaj praznine i smanjen osjećaj zadovoljstva.

3 faze South Beach dijete:

FAZA 1 (dva tjedna ): U ovoj fazi se konzumira tri obroka dnevno plus nekoliko malih zalogaje između. Strogo je zabranjeno konzumirati ugljikohidrate bilo koje vrste. U ovoj fazi South Beach dijete težište je na prehrani namirnicama bogatim vlaknima i bjelančevinama.

Preporučene namirnice: pureća i pileća prsa,  teletina , riba , jaja, povrće ( krastavci, kupus , brokula, celer , gljive , cvjetača, špinat , grašak , grah, tikvice , masline),nemasni sir ili tofu.

Namirnice koje treba izbjegavati: masno meso, mesne prerađevine, punomasni sirevi, cikla, krumpir, kukuruz, mrkva, sve voće i voćne sokove, sve vrste kruha i kolača, riža, tjestenina, zobene pahuljice, mliječni proizvodi, sojino mlijeko i sve vrste alkohola.

FAZA 2 (predstavlja dugoročni program mršavljenja): Osobe koje se žele zdravije hraniti ili trebaju smršaviti manje od deset kilograma mogu započeti program od ove faze.

Preporučene namirnice: sve što je dozvoljeno u prvoj fazi, zatim borovnice, breskve, dinje, grejp, jabuke, kivi, kruške, sušene i svježe marelice, naranče, šljive, trešnje, jogurt, voćni jogurt s malim udjelom masti, mlijeko s 1% masti, male količine kruha od cjelovitog zrnja, divlja riža, žitarice s visokim udjelom vlakana, crveno vino, gorka čokolada i puding bez masti.

Namirnice koje treba izbjegavati: bijela riža, keksi, bijeli kruh, krumpir, kukuruzne pahuljice, peciva, tjestenine, cikla, mrkva, ananas, banane, konzervirano voće, industrijski voćni sokovi, džem, med i sladoled

FAZA 3 (održavanje ): Sve navike i pravila o odabiru namirnica i načinu ishrane iz prve i druge faze trebali bi se primjenjivati doživotno. Treća faza nastupa u trenutku kada je postignuta idealna i zdrava tjelesna težina. Ova faza je više način ishrane nego sama dijeta. 

Primjer jelovnika:

Doručak: 250 ml soka od povrća, omlet od šparoga i gljiva, kava bez kofeina s nemasnim mlijekom 

Ručak: pileća prsa na žaru, salata s 2 žlice balzamičnog octa

Međuobrok: mozzarella ss rajčicom

Večera: prženi losos s ružmarinom, kuhane šparoge na salati

Desert: krema od riccote s vanilijom

 

NOVO!
30 - Days Slim

30-Days Slim je cjeloviti program koji nudi brzo i učinkovito rješenje za uklanjanje viška kilograma!

KLIKNI >>