Najčešće pogreške zbog kojih ne gubite kilograme

2.12.2013.

Trudite se skinuti višak kilograma, ali vam to ne polazi za rukom? Radite sve što treba i  isprobali ste mnogo različitih dijeta? Stalno ste na vagi, a kilogrami nikako da padaju? Vjerojatno radite nešto pogrešno! Otkrivamo vam neke pogreške zbog kojih ne možete smršaviti.

Izgladnjivanje

Izgladnjivanje je veoma loš put do gubitka kilograma. Da su izgladnjujuće dijete djelotvorne, većina žena na svijetu bila bi mršava. Osim što time mučite čitavo tijelo, uzrokujete i promjene u metabolizmu. Što manje jedete, metabolizam je sporiji i zbog toga se izgubljeni kilogrami veoma brzo vraćaju.

Stoga, jedite zdravo, manje ali češće.

Dijeta bez fizičkih aktivnosti

Uz promjene u prehrani obavezno idu i fizičke aktivnosti. Nemojte se zavaravati misleći da će dijete bez fizičkih aktivnosti udroditi plodom. Ako ne trčite, plivate, ne vozite bicikl, ne šetate idr. ne možete potrošiti kalorije i smršaviti.

Naviknite tijelo na fizičke aktivnosti pogotovo kada ste tijelo podvrgnuli nekoj dijeti i opazili da se kilogrami ne skidaju. 

Ne pijte dovoljno tekućine

Svi znamo da je voda ključna u sagorijevanju kalorija, no unatoč tome je i dalje unosimo u malim količinama u organizam. Dehidracija usporava metabolizam i utječe na sporiji gubitak kilograma.

Istraživanja su pokazala da osobe koje piju 8 ili više čaša vode na dan sagorijevaju više kalorija od osoba koje konzumiraju manje.

Nerealni ciljevi

Čvrsto ste odlučili izgubiti 5 kilograma u tjedana dana, no umjesto izgubljenjih 5, izgubili ste samo 2. Zbog toga ste vesenje zamijenili obeshrabrenje i odustali od svega. Svako tijelo i metabolizam reagira drugačije. Netko će možda smršaviti 5 kilograma u tjedana dana, dok će netko mršaviti i gubiti kilograme znatno sporije.

Važno je da budete pozitivnog stava, jer je realnost ciljeva glavni preduvjet uspjeha.

Brza hrana i cigarete

Ljudi često puše cigarete kako bi održali vitku liniju. Istina je da nikotin suzbija apetit, no isto tako, pušenje šteti gotovo svakom organu u tijelu i pogoršava cjelokupno zdravstveno stanje. Iako mršavite kada pušite, čim odlučite prestati tjelesna težina se vraća i obično cigarete zamijenite nekim drugim porocima kao što su gricaklice, gazirana i štetna pića te brza hrana.

Prema istraživanju, osobe koje su jele brzu hranu više od 2x tjedno, dobile su 5 kg više od osoba koje su je konzumirale jednom tjedno.

Ako ste ljubitelj grickalice, pokušate ih zamijeniti suhim sušenim voćem ili čipsom od kelja sa sezamom, banana ili jabuka koji je jako ukusan i zdrav.