SlimCut izazov 1. tjedan: Osjeti svoj centar

13.4.2015.

Iako možda zvuči dosadno ili odveć, osjetiti svoj centar tijela je od iznimne važnosti, posebno ako želimo vježbe izvoditi optimalno i prije svega sigurnosno. 

Vježbanje u grupama je simpatična oblika treniranja i druženja, iako može na početku biti i stresno. Ukoliko ste već isprobale takav tip vježbanja, sigurno ste u prvom redu primijetile onu fit ženu, onu u savršenoj sportskoj odjeći prema posljednjem trendu, onu sa savršenim preplanulim tenom i figurom na kojoj bi mogli studenti medicine učiti anatomiju. 

Ova žena, više nego očigledno, pohađa vježbanja svaki dan već posljednjih deset godina i predstavlja ogledalo vašoj neaktivnosti u tih deset godina. Jedva ste skupili snagu za odlazak u teretanu, kad vam pogled na nju oduzima svu volju. Jedino što vam preostaje je da pratite njezine sposobnosti i time dokažete da u posljednjih deset godina ipak niste samo ljenčarili.

Nemojte grlom u jagode

I ja sam započela ovako. Ulazeći u svijet vježbanja, željela sam se sa svim upoznati na brzaka. Već sam nakon prvog vježbanja željela znati kako će to utjecati na moje tijelo.

Sve zajedno je izgledalo tako da sam uz video vježbanje uvijek izvodila one najteže varijante, tijekom metaboličkog treniranja sam stavila svu svoju snagu do kraja, dok sam na jogi odmah isprobala sve najteže položaje.

Ako se ona u prvom redu postavila na glavu, željela sam se i ja i točka. No, danas vam mogu reći da to nije bila najpametnija odluka.

Naime, prebrzo sam gubila motivaciju za nastavak i svom sam tijelu nanijela više štete nego koristi. Na početku sam bila uvjerena da vježbanje u kojem se ne oznojim kao da bi izašla ispod tuša nema efekta, ali sam shvatila da se radi o čistom mitu.

Vi možete biti još mirniji, naime SlimCut proizvodi koje unosite nakon vježbanja već vam sami ubrzavaju probavu i ubrzano sagorijevaju masnoće.

Što sam naučila u godinama iskustava

Sama sam postepeno shvatila da nije važno kako intenzivno izvodim pojedinu vježbu, nego da je izvodim isprano.

Prije mi je bio cilj izvoditi vježbu, danas mi je cilj izvoditi je tijelu prikladno. Tako sa 80 godina neću sažaljevati dokazivanja snage ispred ljudi koje ne poznajem.

Odlučila dam i da mi naš izazov započnemo na taj način, vježbe ćemo naučiti izvoditi što ispravnije i time smanjiti mogućnosti bilo kakvih ozljeda.

O čemu trebamo voditi računa u 1. tjednu

Na početku je od iznimne važnosti osjetiti i aktivirati svoj centar tijela.

Sama si ga volim predstavljati kao stup

Kao što temelj drži kuću u zemlji, naše tijelo drži duboki centar tijela, naš trup, snažni trbušni mišići, mišići leđa i karlice.

Možda ću vam ići na živce već nakon desetak minuta vježbe, naime stalno ću vas upozoravati da stišćete trbušne mišiće, ali vjerujte, leđa će vam biti zahvalna, ukoliko ćete se toga zaista pridržavati.

Dakle povucimo pupak prema kralježnici i nasmiješimo se, uzmimo podlogu i akcija!

Video vježba za centar tijela