Obožavamo juhice

15.1.2015.

Juha može značiti odličan dio tako zvane tekuće dijete koju se jede prije glavnog obroka, poput zamjene za obrok ili umjesto nezdravih zalogaja ili grickalica. Postoji zaista ogromno recepata za zdrave juhice od malo kalorija koje sadrže vrstu zdravih, čak neophodnih hranjiva. 

Juha može značiti učinkovito oružje u reguliranju tjelesne težine. Donosim ti nekoliko odličnih ideja za vegetarijanske juhe i one s mesom, ako se mu zaista ne možeš oduprijeti.  

Juhe za mršavljenje:

Vegetarijanske:

One su u gubitku kilograma najbolje, jer sadrže malo kalorija, a u istu su ruku bogate hranjivim vrijednostima. Zašto ne biste isprobale jednu već danas!

Juha od kupusa: ona je najpopularnija u mršavljenju i posebno popularna kada se želimo „brzinski“ riješiti par kilograma.

Juha od rajčice: Jako učinkovita u gubljenju kilograma. Naime, rajčica je povrće poznato i u dodatnoj potrošnji kalorija.

 

juha-od-rajcice

 

Na maslinovom ulju prodinstati nasjeckani celer, kad omekša dodati protisnuti češnjak, nasjeckanu papriku. Nakon 3-4 min dodati rajčicu i ostale začine, kuhati uz dodatak vode. Povrće izmiksati štapnim mikserim kako bi se dobila gusta juha.

Čista juha: One su uvijek tako ukusne, a sadrže zaista malo kalorija.

Marokanska juha sa slanutkom: Slanutak predstavlja važan izvor bjelančevina koje povećavaju apsorpciju željeza i kalcija. Poboljšava rad slezene i djeluje dijuretički.

Juha od mrkve i korijandra: Još jedna juha u vrsti odličnih juhica od niske vrijednosti kalorija. Uz to je korijander jedno od najboljih začina za čišćenje organizma od toksina i teških metala.

Juhe s mesom:

Juhe s mesom sadrže relativno više kalorija od vegetarijanskih. Tijekom se mršavljenja ne savjetuje goveđe i svinjsko meso, dok su umirene količine piletine i jaja poželjne jer znače odličan izvor proteina (bjelančevina).

Ako si u nedoumici koliko ti bjelančevina treba svakodnevno, pogledaj ovu infografiku >>

Pileća – salsa juha
Pileća juha s kupusom
Pileća juha s povrćem

 
povrtna-juha
 
Povrće: mrkvu, celer, peršun, šaku graška isjeci na kockice. Od piletine koristi bijelo meso. Na maslinovom ulju podinstaj na sitno sjeckani poriluk, dodaj na kockice narezano meso, još malo podinstaj. Dodaj vodu i začine prema želji, juhu poklopi i ostavi na minimalnoj temperaturi 10-ak minuta. Iskljući i ostaviti na ringli poklopljeno još dodatnih 10-ak minuta.

 Juha s jajetom

Ove juhe sadrže na porciju manje od 100 kalorija.

Kako odabrati najbolju juhu

Postoje pojedini kriteriji koji vam mogu olakšati odabir najbolje juhe za vaše želje odnosno ciljeve u mršavljenju. Odaberite najbolju prema ovim faktorima:

Malo kalorija: Neka bude porcija juhe unutar 150 kalorijske vrijednosti.

Malo natrija: Natrij sam nije štetan za zdravlje, nego natrij klorid, kuhinjska sol i to samo ukoliko se previše unosi u tijelo. Kuhinjska sol u prevelikoj količini može dovesti do povećanja krvnog pritiska. Hrana koja u sebi sadrži previše soli veže vodu, to povećava volumen krvi i time dolazi do povećanja pritiska. Već 8-10 g soli veže litru vode. Prevelika količina natrijum klorida može čak dovest i do smrti.

Neka bude domaća: One u vrećicama mogu sadržati puno umjetnih i loših tvari za tijelo, kao što su emulgatori, regulatori itd. Uvijek navijam za svježe namirnice!

Izbjegavaj krem juhe: Zašto? Jednostavno sadrže previše kalorija.