Novogodišnja odluka: "Želim smršavjeti!"

17.12.2019.

Zimski praznici su prošli, nekoliko tjedana smo si dozvolili da uživamo u ukusnim obrocima iako smo od početka znali da ćemo nagomilati nekoliko dodatnih kilograma.

U nedavnoj studiji je sudjelovalo 1102 osoba, te je 473 ispitanika kazalo da će se odlučiiti za zdraviju prehranu. Na pitanje kakvu su dijetu spremni usvojiti odgovorili su:

  • 27.7% - dijeta s malo ugljikohidrata
  • 26,9% - dijeta koja se temelji na kalorijskiom deficitu
  • 16.9% - ketonska dijeta
  • 15.9% - dijeta koja se temelji na smanjenoj potrošnji masti
  • 12.6% - ostalo

Inicijativne studije upitale su dijetetičare koji će dijetama pomoći da ispitanici brže i zdravije izgube kilograme. Njihov odgovor je bio: "Sve to ovisi ..."

Što kažu stručnjaci?

Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata

Ugljikohidrati imaju lošu reputaciju jer se nalaze u večini nezdrave hrane, bez prehrambenih vrijednosti. Smanjenje broja ugljikohidrata može biti samo korisno , kažu stručnjaci, ali usredotočite se na zdrave ugljikohidrate iz voća, povrća i cjelovitih žitarica, koji su neophodni za zdravlje i gubitak kilograma . Preporučljivo je izbjegavati slatkiše, slatka pića, pekarske proizvode od bijelog brašna.

Kalorijski deficit

U procesu mršavljenja smanjenje broja konzumiranih kalorija može igrati važnu ulogu, ali važna je i kvaliteta unesenih kalorija. Nisu sve kalorije iste, na primjer, jedno je jesti kolače, a sve ostalo je jesti obrok zasnovan na kvalitetnim proteinima, obje mogu imati isti broj kalorija. Stručnjaci također preporučuju da se kalorije ne smatraju opsesijom.

Ketonska dijeta

Ketonska dijeta popularna je već nekoliko godina i uključuje pretežno konzumaciju proteina, puno masti i vrlo malo ugljikohidrata. Iako ova dijeta može dati neke od željenih rezultata, stručnjaci je ne preporučuju dugoročno.

Dijeta sa malo masti

Ono što bi trebao imati na umu bilo koji sljedbenik ove prehrane jest da nisu sve masnoće štetne. One daju energiju, doprinose kontrakciji staničnih membrana i apsorpciji određenih hranjivih sastojaka. Stručnjaci preporučuju malu potrošnju zasićenih masti i njihovu zamjenu nezasićenim mastima (sjemenke, orasi, maslinovo ulje, avokado ...)

 

Dijetičari preporučuju da, bez obzira na izbor prehrane, oni koji žele smršavjeti u 2019. godini, ne prihvaćaju ekstremnu dijetu, ne gladuju kako im nebi nedostajale bitne hranjive tvari. Zdrav gubitak kilograma postiže se mudrim odabirom namirnica, hidratacijom i barem minimalnom fizičkom aktivnošću.

Klinička ispitivanja pokazala su da se zdrav gubitak kilograma ne može postići ako limfni sustav nije u potpunosti funkcionalan, tj. ako je tjelu omogućena redovita eliminacija viška vode i toksina iz organa.

I kako si olakšati??

Za početak mršavljenja preporučujemo ujutro litru ukusnog napitka od maline. Turbo Fix će vam omogućiti da probudite limfni sustav i eliminirate toksine koji sprečavaju mršavljenje. Osim toga, eliminirat će višak vode uz netaknutu elektrolitsku ravnotežu.

NOVO WaterOut STRONG, sada jači i učinkovitiji. Osigurava brze i vidljive rezultate!