Neugodna ljetna prehlada: 6 kratkih savjeta!

27.7.2015.

Grlobolja, curenje iz nosa, povišena temperatura, proljev...Kako vas ne bi iznenadila ljetna prehlada, pripremili smo vam 6 kratkih savjeta za prirodnu zaštitu imunitetnog sustav.

1. Pranje ruku

Postanite opsjednuti s redovnim pranjem ruku. Neki virusi, kao što je enterovirus, se bolje održavaju na višim temperaturama, a širi se najčešće dodirom.

2. Dovoljan unos vitamina

Iznimno je važna svakodnevna konzumacija namirnica koje sadrže visoku koncentraciju vitamina, minerala i vode. Tako ćemo izgraditi naš imunitetni sustav, pobrinuti se za probavu, dizanje energije i dobro raspoloženje

3. Pravovremeno u krevet

Premalo sna oslabljuje imunitetni sustav! Važno je da u krevet otiđete na vrijeme. Opće pravilo kaže da je 7 sati spavanja na dan za odraslu osobu optimalno kako bi se tijelo regeneriralo i odmorilo.

4. Izbjegavajte ledena pića

Iako je u vrućim danima teško izbjegavati ledena pića, nemojte pretjerivati ako želite izbjeći grlobolju.

5. Klimatski uređaji.

Iako si ne možemo predočiti kako je raditi i bivati u neklimatiziranim prostorima, moramo biti oprezni na razliku između vanjske i unutarnje temperature.

Više od prijelaza iz toploga u hladno je kod klima problematično isušenje kože i sluznice u dišnim putevima. Suhi dišni putevi su podložniji bakterijama, virusima i ostalim nedaćama.

6. Presvucimo mokre kupaće kostime

Mokri kupaći kostim treba presvući i točka! To je još važnije za predstavnice ljepšeg spola.