Trbušna debljina - noćna mora svakog muškarca

9.7.2014.

U doba renesanse, debljina kod muškaraca i žena je bila pokazatelj materijalnog i socijalnog statusa. Danas je slika znatno drugačija. Debljina trbuha nije nešto s čime bi se mogli pohvaliti pripadnici jačeg spola. Saznajte što uzrokuje nakupljanje masnoće u trbuhu, koji su zdravstveni rizici i što možete učiniti da izgubite višak kilograma.

Da li se trbušna debljina odnosi i na mene?

Rezultati epidemioloških istraživanja su pokazali da debljina kod muškaraca povećava rizik:

  • Visokog krvnog tlaka
  • Dijabetesa tipa 2
  • Raka debelog crijeva
  • Za dobivanje moždanog i srčanog udara
  • Za neplodnost

Da li godine i genetika imaju ulogu za dobivanje trbušne debljine?

Našu težinu u velikoj mjeri određuje način na koji postižemo ravnoteža između kalorija koje unesemo i energije koju potrošimo. Ako previše jedete, a premalo vježbate, vjerojatno ćete zaraditi dodatne kilograme, uključujući i trbušnu debljinu.

Međutim, starenje isto ima svoju ulogu. Kao što gubite godine, gubite i mišiće, pogotovo ako niste fizički aktivni. Gubitkom mišićne mase, smanjuje se brzina kojom vaše tijelo iskorištava kalorije, što postaje još veći izazov za održavanje tjelesne težine. Osim toga, kod nekih muškaraca, masne stanice na rukama i nogama gube sposobnost za pohranjivanje masnoća što uzrokuje višak masnoća na području trbuha. Genetika također može povećati šansu da budete pretili, kao i odlučiti gdje ćete pohranjivati masnoće.

Kako se riješiti debljine u području trbuha?

Kako bi se riješili ''Pivskog trbuha'' pokušajte se kloniti alkohola u prekomjernim količinama. Konzumiranje previše alkohola može uzrokovati debljinu trbuha, ali i druge zdravstvene probleme. Ako ga već konzumirate, neka to bude u umjerenoj količini.

Konzumirajte namirnice biljnog porijekla poput voća, povrća, žitarica. Ne izbjegavajte masti, nego se fokusirajte na kvalitetan izvor masti poput badema, oraha, kokosovog i bučinog ulja. Neka hrana bude bogata proteinima. Odličan izvor proteina je govedina, junetina, losos, tuna te omega 3 masne kiseline.

Konzumirajte krutu hranu, onu koju trebate žvakati, jer će vas držati sitima duži vremenski period.

Vježbajte! Brzo hodanje, aerobne vježbe, trčanje, trbušnjaci, vježbe u kojima se jača mišićna masa, možete ih kombinirati i svakim tjednom povećavati intenzitet vježbanja.

Ako želite što brze i učinkovitije rezultate, koristite dodatak prehrani 30 Days Slim MEN, cjeloviti program koji sadrži kombinaciju 3 proizvoda koji uspješno uklanjanju višak kilograma na potpuno jednostavan i prirodan način.