Marmelada s chia sjemenkama

28.7.2014.

Marmelada je jedna od najdražih slatkih namaza, no, nažalost, može sadržavati puno šećera, umjetnih sladila, boja pa čak i pojačivače okusa. Sirova marmelada s chia sjemenkama je zdrava verzija  koja sadrži puno vitamina, minerala te omega 3 masnih kiselina.   

Sastojci:

  • 2 čajne žličice Healthie CHIA sjemenki
  • 6 žlica svježih kupina
  • Sok ½ limuna
  • Prstohvat sirove vanilije  
  • 3 žlice vode ili soka od naranče
  • Stevia po ukusu
  • 1 žličica Healthie bio Mangosteen

Večer prije nego bi željeli probati ukusnu i laganu marmeladu, u čašu položite kupine koje  prije toga zalijte limunovim sokom i vodom te im dodajte začine. Pustite ih cca 5 minuta i pomiješajte ih s chia sjemenkama. Ako vam se čini da je pregusto, dodajte žličicu vode. Pustite da odstoji u hladnjaku kroz noć. 

Zašto su chia sjemenke zdrave

Ove ljekovite sjemenke mnogi definiraju kao “čarobnu” sjemenku, namirnicu koja čini mala čudesa unutar našeg organizma. Bogat su izvor vlakana, omega 3-masnim kiselinama i alfa-linolenskim kiselinama. Konzumiranje chia sjemenki utječe na smanjenje apetita, ubrzava rad metabolizma, i aktivira glukogen koji je i te kako bitan za sagorijevanje masnoća. Odlična su nadopuna ukusnim i zdravim slasticama te raznim jelima.