Malinie dijeta

29.11.2013.

Riješite se viška kilograma s Malinie® koji na prirodan način topi masnoće. Ketoni maline u kombinaciji s gorkom narančom i biljkom mate utječu na metabolizam masti i »hormon mršavih«. Malinie je nova formula mršavljenja koja je svijetu ponudila najbolje od prirode.

MALINIE® DIJETA

Cilj Malinie® dijete nije u tome da iscrpite svoje tijelo. Dnevnim obrocima svoje ćete tijelo napuniti bogatim aminokiselinama, mineralima i vitaminima, a uz to i utjecati na proces čišćenja tijela. Na taj način će kapsule Malinie® djelovati još bolje i brže. Preporučamo da izaberete jedan dan u tjednu koji ćete posvetiti Melinie®. Tog dan se držite dolje navedenog jelovnika. 

DORUČAK

Napitak od malina za mršavljenje

Nema zdravijeg dana od onog u kojem jutro započnete voćnim napitkom koji će vaše tijelo napuniti energijom, vitaminima, mineralima, vlaknima i aminokiselinama.  

U blenderu izmiksajte :

  • Polovicu avokada
  • Polovicu jabuka
  • 2 žlice zobenih pahuljica
  • Šalicu smrznutih malina
  • Sok od polovice limuna
  • Žlicu sirupa agave ili stevie
  • Toliko vode da prekrijete trećinu voća u blenderu 
  • Sastojak kapsule Malinie® (otvorite kapsule i sastojak stresite preostalim namirnicama.

MEĐUOBROK

Okrijepite tijelo velikom šalicom zelenog čaja, bananom ili šačicom badema. Nahranit će vaše tijelo s bogatim aminokiselinama i vitaminima, a uz to ćete na poslu ostati pribrani i fokusirani, kroz dan smireni i do ručka nećete osjećati glad.

RUČAK –  NAMAZ OD SLANUTKA, POVRĆE U PEĆNICI I ZELENA SALATA

Hummus 

  • kuhani slanutak
  • glavica češnjaka, žica maslinovog ulja i  
  • nešto kapljica limunovog soka te 
  • sol i papar.

Sve sastojke izmiješajte u mikseru. 

Savjet: Ako želite da je hummus bolje kremast, možete mu dodati tahini (maslac od sezama) ili četvrtinu avokada.  

Povrće u pećnici

Na velike komade narežite:

  • gljive
  • tikve
  • cvjetaču

Narezano povrće prolijte jušnom žličicom kokosovog ulja, currya, čilija i soli. U protvan položite papir za pečenje i povrće te stavite u pećnicu na 180°C. Pecite dok se ne zapeče (cca 20 min).

Zelena salata

U velikoj posudi promiješajte zeleno povrće, mladi špinat i zelje na tanke trakice. Začinite maslinovim uljem, limunovim sokom i soli. 

Savjet: Nakon ručka, uzmite 2 kapsule Malinie®. Priuštite si počinak, a zatim krenite u laganu šetnjicu. 

Najveća greška koju ponavljamo kod mršavljenja je, da uspijemo sami sebe uvjeriti kako na dijeti ne smijemo jesti ono što volimo te da moramo gladovati. To nije istina! Trebamo samo pomno birati hranu. 

Desert - puding

Da bi navečer mogli uživati u pudingu, najbolje ga je pripremiti već ujutro. 

U posudici izmiješajte:

  • 2 dcl biljnog mlijeka (bademovo, oves ili sojino)
  • 2 jušne žlice chia sjemena
  • voće po izboru (maline, borovnice, na komadiće narezanu jabuku, bananu...)

Sastojke promiješajte i miješajte ih 5 min dok smjesa ne zagusti. Tada posudu maknite sa štednjaka i stavite u hladnjak do večere. Navečer će vas dočekati desert bogat aminokiselinama, omega 3 masnim kiselinama i vlaknima koja će vas smiriti i omogućiti vam kvalitetan san. Bonus ovog deserta je, da nećete osjećati glad.