Kava za vrijeme dijete: kako izvući najviše iz kofeina?

27.7.2015.

Vjerujte, niste jedini kojima je potrebna jutarnja kava kako bi lakše započeli dan koji je pred vama. Kava odlično paše i nakon ručka te u našem okruženju predstavlja pravi ritual za druženje uz prijatelje i obitelj.

Kava za vrijeme dijete

Biste li promijenili mišljenje o kavi ako vam kažemo da može biti odlična potpora dijeti i ubrzati njene rezultate? Ispijanje kave vam može pomoći u gubitku suvišnih kilograma, no ona vam neće tek tako dovesti željene rezultate. Rezultati dijete ovise o vremenu u kojem pijemo kavu i o još nekim trikovima. Upoznajmo kako možemo iz kave izvući ono najbolje!

Tajna je skrivena u kofeinu

Svima nam je jasno da je kofein taj zbog kojega ujutro lakše ustajemo. Upravo zato i volimo popiti jutarnju kavu. A znate li da kofein ubrzava rezultate dijeta za mršavljenje? Kofein je odlično sredstvo kod ubrzavanja učinaka dijete za mršavljenje, postizanja boljih rezultata kod treninga, a ujedno i utječe na probavu.

Kofein stimulira enzim lipazu koja ubrzava razgradnju masnoća u metabolizmu.

Kofein u kombinaciji s klorogenskom kiselinom

Dokazano je da konzumiranje klorogenske kiseline smanjuje djelovanje enzima glukoza-6-fasfataza, koji se brine da tijelo dobivene kalorije pretvara u energiju, a ostatak pohranjuje u obliku masnih naslaga.

Zelena kava usporava taj enzim pa tako potiče tijelo da energiju pridobiva iz masnih zaliha, a ne iz hrane. Masne zalihe tako topimo brže. S ubrzavanjem metabolizma brže se tope i kalorije. To ne znači da ćete cijelo vrijeme biti gladni. Klorogenska kiselina smanjuje apetit i tako predstavlja cjelovitu pomoć kod mršavljenja.

Kofein je diuretik

Kao diuretik pomaže kod uklanjanja štetnih tvari i viška vode iz tijela.

Kofein daje dodatnu energiju

Kofein povećava cirkulaciju krvi i tako pozitivno utječe na bazalni metabolizam.

Kofein smiruje

Kava obično predstavlja kratak odmor. Znano je i da miris kave umiruje tijelo i snizuje razinu stresa.

Kada je najbolje piti kavu za gubitak kilograma?

Iako kava pomaže kod topljenja masnoća, ona posebno nagrađuje aktivne! Ako se bavite sportom, preporučujemo vam da ju popijete 20 do 30 min prije treninga. Tako ćete za vrijeme treninga topiti masnoće i imat ćete dovoljno energije da izdržite trening do kraja.

Onima malo manje aktivnim savjetujemo da kavu popiju poslije obroka. Najbolje je ako desert zamijenimo s kavom. Djelovanje kave je na vrhuncu 20 – 30 minuta nakon što smo je popili.

Najbolja je vruća

Tijelo najbolje apsorbira kavine aktivne sastojke onda kada se prije vruća. Za najoptimalniji učinak, kavu popijte vruću.

Koliko na dan

S kofeinom ne treba pretjerati. Moramo biti oprezni kako se ne bi predozirali. Kofein u velikim količinama može  proizvesti neželjene posljedice kao što su povišen krvni tlak, umor, zamagljen vid, proljev... Savjetujemo vam da kavu ispijate u manjim šalicama. Opće pravilo nalaže da između svake šalice kave mora proći barem 3 do 4 sata.

 

SlimCut Fat Burner Cappucino je odličan napitak koji zamjenjuje vašu jutarnju i podnevnu kavu. Potiče topljenje masnoća i ubrzava napredak svake dijete za mršavljenje.

ZAMIJENITE SVOJU JUTARNJU KAVU NAPITKOM SLIMCUT FAT BURNER CAPPUCCINO i ubrzajte topljenje masnoća i onda kada radite, obavljate kućanske poslove ili se družite s prijateljima.