Kako smršaviti u menopauzi ?

9.2.2017.

Dobivanje viška kilograma je u menopauzi veliki problem, veći nego u mlađim godinama, jer je nakupljene kilograme u tom razdoblju teško skinuti. Žene u menopauzi dobiju 4-7 kilograma ali s pravom prehranom možete spriječiti naglo nakupljanje kilograma.

Hrana bogata željezom - ubrzava metabolizam

U razdoblju menopauze bitno je jesti raznoliku hranu s kojom ćete u tijelo unijeti sve hranljive tvari i samim time spriječiti nakupljanje suvišnih kilograma. Preporučuje se da unosite veće količine željeza koje se nalazi u crvenom mesu, ribi, peradi, jajima, lisnatom zelenom povrću te orašastim plodovima. Hranu bogatu željezom jedite najmanje triput dnevno kako bi ubrzali metabolizam i time ubrzali gubitak kilograma.

Hrana bogata vlaknima – pomaže kod gubitka kilograma

Vlakna su sastavni dio biljne hrane koje naše tijelo ne može probaviti. Istraživanja su pokazala da su oni koji unose velike količine vlakana vitkiji i manje podložni nakupljanju suvišnih kilograma. Namirnice bogate vlaknima također snižavaju razinu šećera u krvi, duže zadržavaju osjećaj sitosti te ubrzavaju probavu. Preporučuje se u prehranu uključiti namirnice bogate vlaknima kao što su: riža, mahunarke, svježe voće i povrće te kruh od cjelovitih žitarica.

Važan je i način pripreme hrane

Najbolje rezultate ćete postići ako vaša prehrana temelji na mediteranskoj dijeti koja uključuje obilje integralnih žitarica, maslinovo ulje, svježe voće i povrće, ribe te umjerenu količinu crnoga vina. Važno je napomenuti da i način pripreme hrane ima važnu ulogu kod mršavljenja. Stoga je bolje hranu pripremiti kuhanjem, kuhanjem na pari ili pečenjem na roštilju. Naime pohanje i prženje namirnica zahtjeva upotrebu veće količine ulja koje se upiju u hranu i tako u tijelo unosimo dodatne nepotrebne kalorije.

Zašto smanjiti obroke

Žene u razdoblju menopauze najčešće dobivaju dodatne kilograme jer su navikle jesti određenu količinu hrane koja je tijelu bila potrebna kad su bile mlađe. S godinama se metabolizam usporava i zbog toga je organizmu potrebno manje hrane. Zato je vrlo je bitno da u razdoblju menopauze jedete samo kad ste gladni.

Sensilab preporučuje

Menagold
100 % prirodan proizvod za pomoč kod menopauze Sadrži sojine izoflavone, crvenu djetelinu i kinesku anđeliku. Kombinacija prirodnih sastojaka koji međusobno djeluju na način da nadomjeste manjak estrogena i ublažavaju simptome menopauze kao što su neredovite menstruacije, valovi vrućine, razdražljivost i nesanica.