Kako preživjeti prosinac

14.12.2015.
Tijekom blagdana već tradicionalno pretjerujemo u konzumaciji hrane i pića što ostavlja određene posljedice na tijelo - primjećujemo brzo umaranje, pad imuniteta, povećanu tjelesnu težinu i ostale negativne simptome. S tim na umu pripremili smo vam pet trikova uz pomoć kojih ćete lakše preživjeti prosinac.

1/ Naspavajte se!

Jeste li upoznati sa svim beneficijama dobrog sna? Ovim procesom tijelu osiguravate više energije, bolju koncentraciju i fokus tijekom cijelog dana, a jedna od stvari koja je nekima manje poznata jest da san također regulira stanje metabolizma. Primjerice, ako spavate u hladnijoj sobi (18-23 °C) vaš metabolizam bit će brži i tijekom dana ćete trošiti više energije što rezultira boljim zdravljem i manjom tjelesnom težinom.

2/ Pijete li zeleni čaj?

Ako već niste, vrijeme je da implementirate ovu zdravu naviku u vašu svakodnevnu rutinu. Istraživanja su pokazala kako postoji snažna veza između ispijanja zelenog čaja i gubitka kilograma, a zasluge se ponajviše pripisuju moćnim antioksidansima koji su u velikim količinama prisutni u svim vrstama zelenog čaja (uključujući i poneke vrste crnog čaja). Ove supstance pomažu u reduciranju tjelesne masti, a veće zdravstvene pogodnosti imat ćete ako se naviknete čaj piti bez dodanog šećera.

3/ Kuhajte doma

Uz današnji ubrzan način života malo tko ima vremena kuhati doma. No, ključ svakog uspjeha je u dobroj organizaciji, i ako uspijete pronaći način da svakog dana skuhate barem jedno zdravo jelo posve sigurno ćete značajno poboljšati kvalitetu svog života. Od namirnica koristite mnogo svježeg povrća te proteina (koji se nalaze u bijelom ili crvenom mesu, ribi, morskim plodovima te mahunarkama).
Evo još jednog trika: sporiji i količinski manji zalogaji natjerat će vaš mozak da dobije percepciju da zapravo jedete mnogo više. Ovime ćete spriječiti i prejedanje te opterećenje cjelokupnog probavnog trakta.

4/ Ograničite unos kalorijskih pića

Prosinac je vrijeme kada se bezobzirno nalijevamo slatkim alkoholnim pićima s mnoštvom kalorija, a osim što ovakva pića dodaju kilograme na našu figuru stvaraju osjećaj gladi pa je vjerojatnije da ćemo konzumirati znatno više hrane nego nam je to zaista potrebno. Usporedbe radi, jedna mjerica votke, ruma ili gina sadrži 100 kalorija, a njihov broj se znatno povećava kada tim pićima dodajemo šećerom krcata gazirana pića. Umjesto toga radije posegnite za čašom crvenog vina ili šampanjcem (koji sadrži od 800 do 100 kalorija po jednoj čaši).

5/ Zaštitite svoju jetru!

Uživanje u obilju hrane i pića najveći trag ostavlja na našoj jetri, jer upravo je ona zadužena za metabolizam masti i toksina koji kruže po našem organizmu, i ako nije preopterećena može ih lako razgraditi i izlučiti iz organizma. Kada jetra nije u stanju odraditi svoj posao masti se talože u našem tijelu, što dovodi do viška kilograma i ugroženog zdravlja.

Preporuka: Zdravlje jetre redovito, a posebice u prosincu, održavajte proizvodom koji sadrži kombinaciju prirodnih fosfolipida, artičoke i vitamina E koji pomaže stanicama u zaštiti od oksidacijskog stresa. Optimalnu kombinaciju sadrži Sensilabov proizvod - Hepafar.

POSEBNA PONUDA: 1+1 GRATIS!