7 načina kako brže izgubiti višak masnoće

2.12.2013.

U ovo zimsko vrijeme i blagdane koji se brzo približavaju, često se dogodi da zaboravimo na zdravu prehranu. Jedno od najčešćih područja gdje se kile i masne naslage nakupljaju je područje trbuha, a što je najgore, kasnije se najteže riješiti upravo tog ''pojasa za spašavanje''. Masne naslage na trbuhu najviše frustriraju i najteže ih je skinuti, a nakupe se veoma lako i upravo su one najveća frustracija. No, postoji 7 jednostavnih koraka kako se riješiti tih masnih naslaga

1. Nemojte se izgladnjivati

Cilj dijete nije jesti što manje, nego jesti što više hranjivih tvari. Kada tijelo ne dobiva dovoljno hrane, mišićno tkivo će sagorijevati, što će masnom tkivu dati veću prednost u taloženju. Vaš metabolizam će raditi usporeno, a masnoće popunjavati svaki dio tijela.

2. Priuštite si dovoljno sna

Istraživanje provedeno u Finskoj na braći blizanca, pokazalo je da je blizanac koji je spavao manje i bio pod stresom imao više masnih naslaga od blizanca koji je spavao barem 8 sati.

3. Jedite organsku hranu

Znanstvenici u Kanadi su otkrili da organska hrana utječe na gubitak kilograma, te uklanja toksine iz tijela koji ometaju proces sagorijevanja masti. Drugim riječima, prerađenom i brzom hrana ćete teže izgubiti kilograme.

4. Vježbajte

Nema rezultata bez fizičke aktivnosti. Bilo da ste na poslu ili doma, iskoristite svaki trenutak za što više kretanja.

Vježba za bokove: Ako ste često u sjedećem položaju,  zategnite trbušne mišiće. Ispružite lijevu nogu sve dok vam ne dođe u ravninu s bokovima. Zadržite 2 sekunde, te ponovite s desnom nogom.

Istraživanja su pokazala da neaktivnost (4 ili više sati) isključuje enzim koji kontrolira metabolizam masti i kolesterol. Kako bi povećali broj enzima, budite aktivni i povećajte topljenje masnoća.

5. Konzumirajte 2-3 litre vode na dan ili čaj

Šalica čistog čaja (bez šećera) igra važnu ulogu u pospješivanju metabolizma. Prema jednom japanskom istraživanju, antioksidanti koji se nalaze u zelenom čaju sagorijevaju masti i sprječavaju pohranjivanje viška masnoće. Sastojci koji se nalaze u zelenom čaju aktiviraju enzime u abdomeni koji brže sagorijevaju masnoće u dijelu trbuha.

6. U jelovnik ubacite ljutu hranu

Dodavanje čilija u hranu je odličan način ubrzavanja metabolizma. Jedan čili sadrži betakarotena (zdrava koža, kosa i nokti), te više nego potrebnu količinu vitamina C. Ovaj važan antioksidans pomaže u borbi s toksinima i stranim česticama koje se nalaze u krvi i time sprječava nakupljanje masnih naslaga. 

7. Pozitivan stav

Većina ljudi ima stav “sve ili ništa” te dopušta da broj koji vide na vagi određuje raspoloženje. Sjetite se kako ste se igrali kao dijete - trčali ste, penjali se i zabavljali. Aktivnost vam je pružala osjećaj slobode i uzbuđenja. Pokušajte se prisjetiti tog osjećaja i pristupite vježbanju na način djeteta. 

Strpljenje i upornost vaši su saveznici, a za konačne rezultate potrebno je vremena i truda. Dobro odabrana dijeta nije mučenje, a pozitivan stav je polovica uspjeha.