Želite iskoristiti sav potencijal kurkume? Evo što bi mogli i što nikako ne smijete...

9.3.2020.

Kurkuma je popularna sada, isto kao što je bila prije 3.000 godina. Ali sada znamo da postoji pravi način kako je koristiti i onaj beskoristan. Naravno, ako želite izvući najbolje rezultate.

Vjerojatno ste već čuli za kurkumu i sve njezine učinke koje ima na ljudsko tijelo.

U Ayurvedi se koristila za uravnoteženje doshas, spark agni i smanjenje kapha i ama. Ili da pojednostavimo – ona pomaže uravnotežiti tijelo i duh, poboljšati metabolizam i pomoći tijelu da izbaci iz sebe sve otrove. (toksine). 

Sada kada je znanost istražila ovaj magični sastojak, puno bolje razumijemo kurkuminu snagu.

EFSA – Europska agencija za sigurnost hrane, iz Europske Unije koja osigurava nezavisne znanstvene studije  – i nekoliko studija pokazuje da kurkuma: 

  • Podržava funkciju živčanog sustava.  
  • Pomaže održati zdravlje jetre, sprječava nakupljanje masnoća i potiče njihovo izlučivanje iz jetre. 
  • Pomaže održati zdravlje pluća i gornjeg respiratornog trakta.  
  • Podržava kardiovaskularni sustav.  
  • Pomaže održati zdrav imunološki sustav i otpornost na alergije.  
  • Ima značajne antioksidativne učinke.
  • Održava kožu zdravom.  
  • Djeluje kao podrška probavi.  
  • Ima protuupalne učinke i smanjuje upale. 
  • Ublažava bolove u mišićima i zglobovima i pomaže kod zdravlja zglobova.

Više informacija i stručnih podataka možete pronaći na sljedećoj poveznici u ovom znanstvenom članku

Upoznajte razliku između turmerika i kurkumina 

  • Turmerik je biljka – zlatni korijen iz kojeg dobivamno žuti začin koji se najčešće koristi u indijskoj kuhinji.  
  • Kurkumin je aktivni dio te biljke. Poput klofofila u zelenom povrću. On čini kurkumu toliko snažnom.

Približno, kurkumin čini samo 3% biljke. Ostalo je korijen s nutricionalnim profilom mrkve: većina su vlakna I prirodni šećer, uz malo masnoće i proteina.

Ako mislite da možete dobiti dovoljnu dozu kurkumina samo ako jedete kurkumu, varate se.

Koliko bi kurkuminog praha trebali u tom slučaju pojesti? 

Indijci su poznati po tome da jedu više kurkume od bilo kojeg drugog naroda. Prosječan indijski dnevni obrok, približno osigurava oko 2–3 g (čajnu žličicu) turmerik praha dnevno, što je zapravo 0,06–0,11 g kurkumina.   

Brojne studije su pokazale da bi mogli konzumirati barem 1 g kurkumina dnevno kako bi dobili najbolje rezultate. (Za različite učinke, 1-6 g porcija kurkumina / dan je preporučena.)  

A čak i to je zavaravajuće, s obzirom da je većina studija testirala učinak kurkumina direktnim ubrizgavanjem u krvotok. Probava bi zahtjevala puno veću dozu da bi bila učinkovita. 

Pa budimo realni, zapravo je nemoguće pojesti dovoljno kurkume kako bi dobili učinke koje obećaje. (Ako niste u mogućnosti pojesti 100 žličica kurkume na dan.) Ali postoji drugi način da dobijete dovoljno kurkumina.  

Dok začin kurkuma (turmeric) sadrži samo nekih 3% kurkumina, ekstrakti koji se nalaze u dodacima prehrani sadrže do čak 95%.  

Znači, dok bi vam čajna žličica kurkume osigurala 0,03 g kurkumina, dodatak prehrani koji sadrži 1 g kurkuminovog ekstrakta, pružit će vam oko 0,95 g kurkumina. 

Nakon ovog otkrića, dodaci prehrani s ekstraktom kurkumina počeli su dodatno povećavati biodostupnost kurkumina s crnim paprom.

Nova generacija kurkuminih dodataka došla je zajedno s ovim inovativnim otkrićem. Micelarna tehnologija osigurava apsorpciju maksimalne količine korisnih tvari za tijelo. U slučaju kurkumina, ova tehnologija osigurava velik napredak u biorazgradljivosti. 

Micelarna forma kurkumina čina ga 185x više biorazgradivim! 

Ako tražite najbolje rezultate, preporučeno je da uzimate kurkumine dodatke prehrani barem 3 mjeseca.

Avenobo Curcuma –185x više biorazgradiva

Isprobajte Kurkumau s revolucionarnom formulom koja osigurava 185x bolju biorazgradivost od ostalih kapsula kurkume, a time i nevjerojatno bolju apsorpciju u usporedbi s običnim začinom.

Više informacija o Avenobo Kurkumi možete pronaći ovdje >>