Formula mršavljenja

29.11.2013.

Smršavite pola kilograma u tjedan dana i izgubite 26 kilograma u godinu dana!

Formula mršavljenja je jednostavna. Uključuje unos zdrave prehrane, redovito vježbanje i strpljenje.

Ako ćete svaki tjedan mršavjeti pola kg do kraja godine bit ćete lakši za 26 kg!

Zbog nezdravog i brzog načina života, sve veći broj ljudi vodi bitku sa prekomjernom težinom.

Uzroci prekomjerne težine leže u:

  • genetici
  • sporijem metabolizmu
  • radnoj i životnoj okolini
  • uzimanju nekih lijekova
  • smanjenu fizičke aktivnosti

Kod gubitka tjelesne težine, moramo se držati 3 pravila:

  • smanjiti unos kalorija
  • povećati gubitak kalorija primjerenom hranom
  • kombinirati prehranu i tjelesne aktivnosti

Pravilnom prehranom i redovitom tjelovježbom možemo postići nadzor nad tjelesnom masom i uravnoteženost kod unosa kalorija.

Kod prevencije pretilosti, poželjno je uzeti u obzir sljedeća načela:

  • smanjiti unos masti,
  • povećati unos vlakana
  • povećati unos voća i povrća
  • uključiti redovite tjelesne aktivnosti barem 3x tjedno
  • izbjegavati čimbenike koji uzrokuju pretilost
  • izbjegavati ekstremno nisko-kalorične dijete

Tjelesnom aktivnošću utječemo na smanjenje masne rezerve i smanjenje tjelesne mase.

Time sprječavamo nastanak mnogih bolesti kao što su:

  • visoki krvni tlak
  • povišeni kolesterol
  • moždani udar
  • šećerna bolest
  • bolest metabolizma
  • preopterećenje kukova, koljena te zglobova
  • psihičke probleme

Kod mršavljenja je vrlo važno da se ne izgubi više od 1 kg na tjedan. Ako izgubimo samo pola kg na tjedan, u jednoj ćemo godini izgubiti 26!

Bitno je da na gubitak kilograma gledamo dugoročno, jer naglim gubitkom tjelesne težine postižemo kratkoročni uspjeh i gubimo veću količinu vode u tijelu, a ne masti!

Kod mršavljenja se preporuča uzimati sljedeće prirodne sastojke:

Visoko-zasićenu kiselinu CLA je prirodna masna kiselina koja se nalazi u mliječnim proizvodima, ali u vrlo malim količinama. Naše tijelo nije u mogućnosti proizvesti je samostalno pa je se preporuča kao dodatak prehrani. CLA brže sagorijevaju masti i smanjuju stanice masti.

Zeleni čaj sadrži mnogo učinaka, među ostalima i polifenole koji imaju bitnu ulogu kod gubitka kilograma. Oni su vrlo snažan antioksidant i tijelo štite pred oksidacijskim stresom. Utječu na zdravlje i korisni su kod zdrave prehrane.

Polifenoli:

  • povećavaju upotrebu energije
  • pospješuju oksidaciju masti
  • utječu na smanjenje apetita
  • smanjuju apsorpciju glukoze u probavnom traku
 

Afrički mango ima snažan učinak na sagorijevanje masti i učinkovit je kod mršavljenja. Pospješuje metabolizam i tako gubi tvrdokorne masne naslage na trbuhu, bedrima i stražnjici. Bogat je vlaknima i smanjuje potrebu za apetitom. Kontrolira hormon leptin koji uteče na naš organizam.

Acai bobice na sebe vežu masnoće, sadrže visoku količinu vlakana te tako pospješuju i reguliraju probavu. Učinkovito pomažu pri detoksikaciji i mršavljenju tijela. U njima se nalaze zdrave masne kiseline koje naše tijelo ne može proizvesti, osobito omegu 3, 6 i 9.

Aronia i sjemenke vinove loze sadrže puno antioksidanata, vitamina, minerala koji štite pred oksidacijskim stresom. Sprječavaju rast kolagenih niti i na taj način poboljšavaju strukturu kože.

Goji bobice su voće koje raste u planinama Himalaja na području Kine, Tibeta i Indije. Sadrži veliki udio bjelančevina, ugljikohidrata, masti, vlakana te puno vitamina C i B1. Utječu na metabolizam te imunološki sustav.

Kaktus Opuncija prevladava u Južnoj Americi, Africi, Španjolskoj i Turskoj. Utječe na smanjenje tjelesne težine, regulira količinu masti u krvi i time smanjuje rizik za pojavu bolesti srca i žila. Ima diuretski učinak, smanjuje osjećaj otečenih noga te djeluje antioksidativno.

Zob je bogat izvod kompleksnih ugljikohidrata, bjelančevina, vitamina B-kompleksa i minerala. Ugljikohidrati utječu na crijevnu mikrofloru, uređuju probavu, sprječavaju zatvor te pružaju osjećaj sitosti.