Depresija nakon godišnjeg zahvaća 30% ljudi! Kako je izbjeći?

3.9.2018.

Za mnoge je vraćanje s odmora u svakodnevnu realnost punu obaveza i odgovornosti  jako stresna. Povezana je s poremećajem raspoloženja koje nazivamo još blues nakon godišnjeg, stres nakon godišnjeg ili depresija nakon godišnjeg odmora.

Kako se to ne bi i vama dogodilo, i kako bi vam što dulje ostala lijepa sjećanja na godišnji, predlažemo vam sljedeće.

Beskonačan broj mailova, cijeli kup računa, pranje, pospremanje, višak kilograma zbog opuštenog izležavanja na plaži uz hladno pivo ili cocktail, nedostatak sna… U kratko, realnost svima pokvari raspoloženje, i loše volje se jako teško riješiti.

Među osjećajima koji prevladavaju u depresiji nakon godišnjeg odmora su bezvoljnost, razdraženost, tuga, nesigurnost u sebe, strah „da li ja to mogu“ i nemir.

Kako ublažiti depresiju nakon godišnjeg?

1)      Sastavite si listu prioriteta

Pripremite se na povrataka. Na brzinu pregledajte koje obaveze i zadatci vas čakaju te ih razvrstite po prioritetima. Znači, postavite si kratkoročne ciljeve – nešto za danas, nešto za sutra, nešto za sljedeći tjedan … Nemoguće je da je sve tako nužno da mora biti napravljeno još danas! Budite realni i dobri do sebe.

2)      Vratite se sredinom tjedna

Ako se vratite na posao u srijedu ili četvrtak, djelovni tjedan će brže proći i imat ćete više vremena za mirno prilagođavanje za povratak s godišnjeg. Iz razloga što želite ublažiti stres povratka u „realnost“, ne nataložite si cijeli kup obaveza preko vikenda. Usredotočite se na ono što vas opušta.

3)      Što manje alkohola i čokolade

Alkohol nam samo trenutno nudi opuštanje, ali kada taj učinak izblijedi, negativni osjećaji se vrate u duploj dozi. Zato ga radije izbjegavajte, a za opuštanje odite u kratku šetnju. Kava s druge strane u stresnim situacijama sprječava opuštanje i remeti san. Ako trebate nešto da vas probudi, savjet je jednak prijašnjem – povećajte prokrvljenost i dotok kisika u mozak vježbanjem. Dovoljno je samo nekoliko poskoka ili razgibavanje na mjestu.   

4)      Novo: MoodLux – prirodni antidepresiv

Obično depresija nakon godišnjeg prođe u roku 10-15 dana. Ako traje duže se svakako savjetujte s liječnikom. Iznimno učinkovita pomoć kod opuštanja su tehnike dubokog disanja i meditacija, ali često nam za te metode nedostaje motivacije.

U takvim okolnostima trebamo nešto što na blag način opusti tijelo te smanji osjećaj tjeskobe, brige i nemira. MoodLux sadrži 3 sastojka koji nam u sinergiji nude psihološki oslonac kada to najviše trebamo: patentiran ekstrakt slatke naranče SerenzoTM, ekstrakt nara i vitamin B6. MoodLux brine za normalno djelovanje živčanog sustava i podiže razinu energije, što je osnova dobrog raspoloženja.

Klinička studija učinkovitosti MoodLuxa: 50 % manje tjeskobe

Kao što je pokazala klinička studija, redovito korištenje glavnog sastojka u MoodLuxu za 50 % smanjuje tjeskobu, a 87,5% korisnika pa je uvjereno u njegovu učinkovitost.

Neka opuštenost s godišnjeg traje što dulje! Naručite MoodLux po promotivnoj cijeni.