SlimCut izazov 8. tjedan: Čučnjevi i burpee su sve što nam treba

24.5.2015.

Vauuuuu. Osmi tjedan SlimCut izazova. Ovo nije tek tako. Sve pohvale svima koji ste došli toliko daleko i koji ste spremni još na posljednji izazov. Ukoliko ste pratili izazov do sada, pridržavali se zdrave prehrane i uz to još uzimali SlimCut proizvode, sigurno primjećujete već promjene na tijelu.

U tih smo 8 tjedana probudili one „duboke“ mišiće koji su tijekom zime lijepo spavali i postavili odličnu osnovu za naprijed. Svrha vježbanja nije samo oblikovanje figure, nego i funkcionalnost. Naime, vježbanjem spremamo tijelo na bolji život.

Redovitim vježbanjem

  • Brinemo o zdravim leđima,
  • o relaksaciji,
  • o snažnom trupu,
  • ispravljamo povećanu tjelesnu težinu,
  • uklanjamo bolove i
  • poboljšavamo opće psiho-fizičko raspoloženje. 

O video vježbi 8. tjedna

Odlučila sam da naš SlimCut izazov zaključimo još jednim malo više ozbiljnim izazovom koji će uključivati dvije vježbe za cijelo tijelo.

Prva je vježba osnovni čučanj. Nešto toliko jednostavno i svakidašnje da nam se čini već dosadnim. Ali čučanj predstavlja jednu od najviše funkcionalne vježbe za tijelo. On je siguran, ne opterećuje zglobova, motorički nije suviše zahtijevan i ima snažan učinak. Čučnjevima rade mišići noga zbog čeka je sagorijevanje masnoća intenzivnije.  

U drugom dijelu izazova ćemo izvoditi nama već poznati položaj stola koji ćemo nadgraditi tzv. vježbom burpee.

Burpee je vježba koja uključuje cijelo tijelo, njom radimo na snazi kao i aerobnim kapacitetama. Dakle, njom ćemo ubrzati puls jer ćemo raditi brze serije, dok ćemo istovremeno jačati sve dijelove tijela. Ako dobro pogledamo, ustanovit ćemo kako je burpee sastavljen iz naših prošlih izazova -  stola i čučnjeva. Stoga je dva puta intenzivniji i dva puta učinkovitiji. Ali pozor, ne opterećujte leđa i trbuh stišćite prema kralježnici.

Za lakše odabran izazov, odabrala sam opet motivacijsku glazbu. Neka postaje posljednji tjedan pravi izazov koji će se pobrinuti za uklanjanje i onih najtvrdoglavijih masnoća koje ne idu jednostavno. Nakon 8. tjedna ne završite. Neka nove navike postaju dio vašeg životnog stila. Redovno vježbanje i zdrav način prehranjivanja je odličan put! Dozvolite da vam poboljšaju svaki dan, daju više energije i volje za sve životne izazove.

Hvala da ste bili sa mnom 8. tjedna i još jednom sve čestitke na uspješno obavljenom izazovu. Bravo!