Noleen:˝Sa SlimJoy-em 12 kilograma manje u samo 3 tjedna!

Saznajte više

Borba za gubitak kilograma: muškarci protiv žena

24.5.2016.
Pitate se zašto su žene osuđene na rigorozniju prehranu i plan vježbanja da bi dosegle rezultate koje s muškarci s lakoćom postižu? Što oni rade drugačije?

Velika razlika u prehrani između spolova leži u preferiranju različitih namirnica. Dok muškarci vole meso i bjelančevine, većina žena voli ugljikohidrate (tjestenina, riža, kruh, krumpir).

Još jedna razlika je u poznavanju hrane i tipova prehrane. Žene su često bolje educirane o sastavu određene hrane, pa češće paze na to da ne uživaju u pretjeranim količinama šećera te da vode brigu o dnevnom unosu kalorija, dok od muškaraca ovo nije slučaj - oni hranu uglavnom vide kao nagradu za teške zadatke, ali i kao izvor energije za ostatak dana. Također, muškarci rijetko unaprijed planiraju svoje obroke, dok žene to rade neprestano.

Kad se muškarci odlučuju na gubitak težine, to rade jednostavno, brzo i učinkovito.

Početnika sreća?

Muškarci su u prosjeku veći i jači od žena. Ova činjenica također utječe na aktivnost tijekom vježbanja - kada se uspoređuju kalorije, možemo vidjeti da muškarci "izgore" dvaput više kalorija nego žene - čak i kada obavljaju iste fizičke napore.
Pogledajmo tablicu potrošnje kalorija za ženu koja ima 57 kg i muškarca koji ima 91 kg.

Muškarci prilikom vježbanja zbog veće mišićne mase izgaraju više kalorija - zbog visoke razine hormona testosterona, koji je genetski preduvjet za veći udio mišića i niži udio masnoća u tijelu. Muškarcima je tako po prirodi mnogo lakše doći do konkretnih rezultata, pa si mogu dozvoliti i veći unos kalorija.

Je li za žene rat izgubljen?

Uz malo rada, upornosti i odlučnosti žene mogu okrenuti situaciju u svoju korist. Najlakši način je da se sprijateljite s utezima i počnete graditi mišiće, koji su glavni potrošači kalorija. Ako radite s utezima barem dvaput tjedno, smanjit ćete postotak masti i povećati postotak mišićne mase svog tijela.

Ne samo da ćete razviti i ojačati svoje mišiće, već vježbe s utezima imaju blagotvoran učinak i na kosti, pa možete izbjeći mnoge bolesti poput osteoporoze i osteopenije.

Udružite snage!

Muškarci i žene trebali bi udružiti snage i zajedno raditi na sagorijevanju masnih naslaga, a istovremeno ćete ojačati i vaš odnos - bilo da je riječ o teretani ili o kuhinji.

Zajedno kupujte svježe sastojke i pripremajte ukusna i zdrava jela. Zdrava, uravnotežena i raznolika prehrana osnova je svakog zdravog načina života.

Preporučujemo vam puno svježeg voća i povrća, proteina (riba, perad, govedina i teletina), zdrave masti (orašasti plodovi i sjemenke, avokado, maslinovo ulje) i što manje ugljikohidrata koje biste trebali uzimati u obliku integralne tjestenine, smeđe riže, quinoe, bulgura, itd.

SENSILAB preporučuje:

Kako bi oba spola potaknuli da brže dođu do svojih ciljeva stvorili smo dva cjelovita programa za mršavljenje koji povezuju fizičku aktivnost, dijetu za mršavljenje i nadopune prehrani koji djeluju na gubitak kilograma.

ZA ŽENE: 



ZA MUŠKARCE: