Vaska Đurić: ˝S ovim napitkom sam svaki tjedan izgubila 3,5 kg!

Saznajte više

7 zlatnih pravila za FIT život

29.1.2018.

Često vam se događa da se vrtite u začaranom krugu dijeta? Uspješno smršavite no brzo se dogodi da se kilogrami opet vrate. Spriječite to jednom zauvijek!

Istina je da svatko može smršaviti ako se tako odluči. Puno teže je zapravo održati dobivenu liniju i kilažu. Dok slijedimo program sve ide ko po loju. Problemi nastanu kada stignemo do kraja. Odjednom se osjećamo sami i ne znamo kako dalje. I što se tada dogodi?

Dan za danom gubimo motivaciju, propuštama sve više treninga, stare prehrambene navike brzo preuzmu nove.

Ne dopustite to!

Kada želimo biti uporni, itekako smo sposobni za to. No ono što nam treba je plan kako ćemo sami nastaviti s novim, fit načinom života. 

7 ZLATNIH PRAVILA FIT ŽIVOTA

  • I dalje slijedite fiksnom rasporedu, i za prehranu i za treninge. S rutinom ćete lakše utvrditi nove, zdravije navike. Jer znate – naš život je zapravo sastavljen iz naših svakodnevnih navika.
  • Razbijte monotoniju. Pobrinite se za raznolikost vašeg jelovnika – na internetu možete naći mnogo zdravih recepata. Sada kada znate osnove zdravog načina prehrane, znat ćete i pravilno odabrati namirnice i prilagoditi vaša jela (npr. koristiti manje masnoća, manje masno meso, više povrća, punovrijedne žitarice).
  • Pišite dnevnik prehrane. Prema nekim istraživanjima, manje je vjerojatno da ćete podlijeći iskušenjima ako budete imali u mislima da taj komad torte morate zapisati u vaš dnevnik.  Pisanje dnevnika prehrane će vam pomoći da postanete svjesni vaših kritičnih točki i tako ćete ih lakše i izbjeći. Tu metodu koriste mnogi nutricionisti – jer djeluje!
  • Skinite si aplikaciju za bilježenje koraka i treninga. Bilježenje treninga će u vama potaknuti želju da ih napravite još više. Bilježenje koraka će vas potaknuti da auto parkirate malo dalje, odete u malo dužu šetnju, umjesto liftom popnete se stepenicama – jer svaki korak se broji!
  • Pomalo povećajte intenzitet treninga ili promijenite vježbe, da ne dosegnete vrh, jer vrh dosegnemo kada se naše tijelo prilagodi treningu i više ne napredujemo. Tada se često i mršavljenje zaustavi te se mnogi vrate starim navikama, misleći da ne mogu postići bolje rezultate. Kada više ne osjećate napor kod izvođenja vježbi, vrijeme je za promjenu ili povećanje intenziteta vježbe.
  • Barem jedanput mjesečno se vagajte ili nekako drugačije mjerite. Iako vaga nije najbolji pokazatelj tjelesne forme, redovito vaganje omogućuje lakše praćenje napretka i pravovremeno nas upozori na povećenje tjelesne težine. Istraživanja su pokazala da su osobe koje se redovito mjere, dugoročno puno uspješnije kod održavanja zdrave tjelesne težine.  
  • Uvijek si postavljajte nove ciljeve, imajte u mislima svoj “zašto” i pomoću pozitivnih uzoraka mijenjate negativne misli. Naše aktivnosti su uvijek posljedica naših misli – i zato je veoma bitno da su one uvijek pozitivne!