Noleen:˝Sa SlimJoy-em 12 kilograma manje u samo 3 tjedna!

Saznajte više

5 savjeta za najbolji ljetni trening

4.7.2017.

Temperature postaju paklenske i zbog toga nam je jako teško odlučiti se trenirati i ljeti. No, kako nije dobro u potpunosti prestati vježbati, mi smo izabrali 5 super savjeta za najbolji ljetni trening! 

Vježbajte u hladu

Spotraši već znaju – visoko intenzivni treninzi se izvode u hladu. Provjerite gdje je neki hlad u blizini i otrčite do njega. Provjerite i kako putuje sunce, kako vas ne bi iznenadilo za vrijeme treninga. Planiranje je važno, jer tako ćete si uštediti mukotrpne minute (ili čak sate). Sada kada su temperature sve više, najbolje je da iskoristite rano jutro za trening, kada sunce još nije jako, ili večer kada se zrak već malo ohladi. 

Ne zaboravite na vodu!

Visoke temperature su povezane s većim gubitkom vode. Zato je preporučljivo da popijete više vode nego inače – osobito ako ste tjelesno aktivni.

Unos vode je važan, tako ćete tijelo opskrbiti s potrebnim mineralima, koje inače gubite znojenjem. Ti minerali su važni i za normalno djelovanje mišića. Jedan od pokazatelja, da vam nedostaje vode, su grčevi u mišićima.

Jer se opasnost od dehidracije u vrućim ljetnim mjesecima poveća, preporučamo da malo vode popijete još prije treninga – približno pola sata prije vježbanja popijte 2 manje čaše vode.

Lagana odjeća za potpuni trening

Ljeti je najbolje obući laganu odjeću, tako ćete lakše trenirati. Savjetujemo takvu odjeću koja ne zadržava znoj te koja vas štiti od sunca. Ne zaboravite na glavu, koja je još više na udaru u ljetnim mjesecima. Kapa je idealno rješenje, malo prokopajte po ormaru ili pronađite koju u internetskim trgovinama koje nude zbilja simpatične oblike, pa i one sportske.

Krema za sunčanje je obavezna – čak i u hladu!

Izlaganje UV zrakama je opasno i ako ste skriveni u hladu. Sunce vam može uzrokovati  opekline, i zato ga shvatite ozbiljno i namažite se kremom za sunčanje.

Dan bez treninga nije izgubljen!

Ne stignemo vježbati svaki dan, nekada nemamo volje ili jednostavno nemamo vremena. Za takve dane preporučamo Fat Out koji će u danima kada vam se ne da vježbati topiti kalorije umjesto vas. Zašto je Fat Out toliko dobar? Ubrzava vam metabolizam, smanjuje vam apetit, daje vam više energije i naravno topi masnoće!