5 savjeta i trikova za mršavljenje

29.11.2013.

1. USREDOTOČITE SE NA ONO ŠTO PIJETE I JEDETE 

U svoj jelovnik uključite proteine koji će vas zasititi na duže vrijeme. Bitna su i vlakna koja čiste probavni sustav. Prehrana mora biti uravnotežena i raznovrsna. Savjetujemo vam da u svoj jelovnik ubacite ove namirnice:

Zob - poznata je kao sitna žitarica koja sadrži mnogo hranjivih tvari, a najviše masne kiseline koje su raspoređene u savršenom omjeru. Najbolji je izvor kalcija među žitaricama te pridonosi zdravlju zbiju i kostiju. Pospješuje metabolizam i važna je u dijetalnoj ishrani jer u sebi sadrži vitamine i minerale. Po jutru se dan poznaje, stoga savjetujemo da jutro započnete sa zobom u koji možete pomiješati BIO Multi mix.

Avokado - je neophodan baš za žensko zdravlje. Tajnu koju skriva je u monozasićenoj masnoći koja u kombinaciji sa vitaminima i karotenoidima neophodna za ljepotu kože i kose. Ženama pomaže da skinu masne naslage oko trbuha, a također sadrži i vlakna koja pospješuju i ubrzavaju probavu. Možete ga miješati sa salatom, izdubiti žlicom i pomiješati limunom, izmiksati u gusti napitak sa mlijekom i medom.

Mliječni proizvodi - bogati su proteinima, kalcijem te vitaminom D koji zajedno pospješuju metabolizam. Savjetujemo da izbjegavate vrhnje, jogurt i sladoled. Proteine možete pronaći u bjelanjku jajeta, orasima i soje.

Voda - izgrađuje, regulira, prenosi, čisti i pomaže hraniti svaki pojedini dio tijela. Kada ste žedni, znači da ste već dehidrirali i često osjećaj žeđi zamjenjujemo gladi. Pijte najmanje 2 do 3 litre na dan.

2. NAPRAVITE PLAN

Obroke planirajte unaprijed i izbjegavajte brzu i nezdravu hranu. Jedite polagano, ne zadnju minutu. Koristite manje tanjure. U manje tanjure ide manje hrane. Na taj način, unosit ćete manje porcije u organizam i iznenadit ćete se koliko manji obroci zasite vaše tijelo. Kad pripremate hranu, pazite da kuhate u manjim posudama. 

Između uzimanja obroka, zaustavite se na 30 sek. i procijenite da li ste dovoljno siti. Nakon obroka napustite kuhinju jer ponekad su samo '' gladne oči''.

3. BUDITE DOBRI PREMA SEBI

Ne postavljajte previsoke ciljeve i budite realni. Ne gledajte na vagu svaki dan nego jednom na tjedan ili dva tjedna jer tako ćete opaziti realnije rezultate.

Desert? Zašto ne! Nagradite sebe po uspjehu. Preporučamo tamnu čokoladu jer sadrži antioksidante.

Dobrom voljom brže ćete doći do cilja. Pozitivno mislite i napunite tijelo energijom. Na dobrom ste putu!

4. NE PROPUSTITE SE STARIM NAVIKAMA

Naše bake bile su u pravu kada su govorile da je doručak najvažniji dio dana. Osim što ćete dobiti potrebnu energiju, navečer nećete posegnuti za većim obrocima.

Ponekad je teško oduprijeti se starim navikama. Probudite kreativnost u sebi i kombinirajte te eksperimentirajte sa hranom.

5. RAZGIBAJTE SE

Ako u sportskim vježbama ne nalazite izazov ni motivaciju, preporučamo hulahop koji je zabavna zamjena za pilates i jogu. Hulahopom ćete brzo i lako ojačati mišiće trupa. Možete biti razigrani i vrtjeti ga oko ruku, vrata i nogu te tako učvrstiti i oblikovati ostale dijelove tijela.

Hodanje vam možda ne donosi inspiraciju? A što kažete na Nordijsko hodanje? Ono je jedno od najučinkovitijih, najdostupnijih i najsigurnijih tjelesnih aktivnosti. Nordijskim hodanje ili hodanjem štapovima u relativno kratkom vremenu možete potrošiti velik broj kalorija, a u usporedbi s hodanjem bez štapova smanjeno je opterećenje na koljenima, kukovima i dio stražnjice.

Osvježenje u vodi je najbolji lijek za vrućine. Skočite u bazen i zaplivajte. Osim što opušta, plivanje je sportska disciplina koja brine za aktivnost vaših mišića.