30-Days Liver Detox: savjeti za treći tjedan

17.10.2014.

Treći je tjedan prekretnica u detoksikaciji jetre. Dolazimo u drugu polovicu programa, što znači, da se dani lošeg osjećanja završavaju. Ako ćete unatoč tome imati poteškoće sa spavanjem, pripremili smo vam nekoliko savjeta za miran san.  

Ovaj sadržaj je namijenjem svima koji ste kupili Smartpack 30-Days Liver Detox i odlučili očistiti svoju jetru te time pobriniti za zdravlje cijelog tijela.


Miran san je ključ do zdravlja

Ako trpite od nesanice, na prvom je mjestu briga o dovoljnom unosu magnezija tijekom dana, dok dan zaključavajte obrokom bogatim triptofanima, aminokiselinama koje potiču nastanak seratonina i melatonina. Seratonin poznat kao hormon sreće poboljšava naše raspoloženje, dok nam melatonin pomaže u mirnom i lakom snu.

Namirnice, bogate triptofanima su brokula, vrtna salata, neoljušten krumpir i alga spirulina. Svakako možemo posegnuti i za prirodnim dodacima prehrani koji sadrže L-teanin, aminokiselinu od listova zelenoga čaja koji smiruju organizam i pomažu u boljem snu.

Prirodna pomoć za slatke snove

Ako unatoč svemu ne spavate dobro, možete na jastuk nakapati nekoliko kapi eteričnog ulja. Preporučujemo vam lavandu, melisu i kamilicu.

Prije si spavanja priuštite biljni čaj od melise, kamilice, lavande ili lipe. Pripazite samo na količinu kako se ne bi budili tijekom noći zbog učestalih odlaska na zahod.

Jelovnik za treći tjedan

Za lakše planiranje obroka, pripremili smo vam primjer jelovnika za tjedan dana. Jelovnik možete prilagoditi vlastitim željama. 

 

Dan

Doručak

Ručak

Užina

Večera

PON

Kaša od heljde s jabukom i suhim grožđem

Integralne tjestenine s umakom »primavera«

Chia puding

Povrtno varivo s sikavicom

UTO

Integralni kruh s humusom i mrkvom

Zelena salata s rajčicom i paprikom

Svježa mrkva s humusom

Sardele s crvenom paprikom sa žara

SRI

Voćno-povrtni smoothie (1/2 avokada, mrkva, jabuka i žličica lanenih sjemenka)

Rižota s curryjem

Jabuka s cimetom

 U pećnici pečen krumpir i zelena salata

ČET

Zobene žitarice s  borovnicama i žličicu chia sjemenka

Zelena salata s povrćem sa žara

Šaka oraha

Varivo s lećom bez mesa

PET

Integralni kruh i namaz od avokada

Špageti s rajčicom i svježom bosiljkom

3 svježe ili suhe šljive

Kuhane artičoke s umakom od češnjaka, maslinovog ulja, peršuna i bosiljke

SUB

Voćni smoothie (1/2 banane, jagode, i jabuka)

Zelena salata s rikolom, krastavcem, maslinama i maslinovim uljem

Svježa paprika s humusom

Juha s malo prženog brašna, malo soli i jajem.

NED

Kaša od prosa s suhim šljivama

Lagana salata od krumpira s mrkvom i graškom

Banana

Salata s piletinom sa žara.

Imate li dodatna pitanja?

Ako vam se pojavi koja nedoumica ili pitanje, u vrijeme trajanja 30 dnevnog programa, možete se obratiti na našeg on-line nutricionista koji će vam pomoći kod eventualnih problema ili pitanja. Kontaktirajte nas na adresu infohr@sensilab.com.