30 Days Green Cleanse: savjeti za treći tjedan

8.11.2014.

Stižemo u drugu polovicu programa, što znači da se dani lošeg raspoloženja polako završavaju, dok je naše tijelo iz dana u dan više alkalizirano. U ovom ćemo vam tjednu povjeriti kako možete sa svakodnevnim i ukusnim napicima još dodatno alkalizirati vaše tijelo

Započnite dan s napitkom od limuna

Limunada, svima dobro poznat napitak, je iznimno uspješna u alkaliziranju tijela. U želji da bi bilo naše tijelo u što optimalnijoj kiselo-lužnatoj ravnoteži, možemo si već ujutro priuštiti odličan napitak. U čašu mlake vode istinite sok ½ limuna i popijte na još prazan želudac.  

Umjesto kave si priuštite đumbirov čaj

Đumbir na naše tijelo utječe iznimno blagotvorno, uklanja upale, potiče djelovanje imunološkog sustava i još mnogo toga. U tavu stavimo na sitne komadiće narezan i oljušten đumbir, dodamo vodu te kuhamo na umirenoj vatri pola sata. Vodu procijedimo i uživamo u toplom čaju umjesto jutarnje kave ili ga pijemo hladnog s ledom i listovima svježe metvice. 

Osvježavajuća voćna voda

I vi pripadate onima koji ne mogu po cijele dane piti samo vodu? Pripremite si odličnu vodu s okusom na način da u staklenu posudu  stavite:

  • svjež ananas i granicu svježe metvice,
  • šaku malina i limetu,
  • ½ naranče, limetu i limun,
  • ili šaku svježih borovnica i nekoliko listova kadulje.  

Sve zajedno blago promućkajte, dodajte filtriranu vodu i popijte. U vrućim danima možete dio vode zamijeniti ledenim kockicama. 

Jelovnik za treći tjedan  

Za lakše planiranje obroka smo vam pripremili primjer jelovnika i za treći tjedan. Jelovnik možete prema željama prilagođavati.

Dan

Doručak

Ručak

Užina

Večera

15.

Smoothie od ananasa, đumbira i limuna

Pileća prsa sa žara s krumpirom, mrkvom i brokulom

3 smokve

Juha od povrća i heljde

16.

Smoothie od borovnica, ½ banane i špinata

Zelena salata s grahom i kukuruzom

Svježa mrkva

Špageti s tikvicama, pestom od bazilike, češnjaka i pinjola

17.

Smoothie od triju vrsta bobičastog voća i chija sjemenka

Tuna sa žara s avokadom i rajčicom

Šaka badema

Juha od mrkve s kašom

18.

Smoothie od jagoda, marelica i klorele

Krumpir u komadićima i zelena salata  

Jabuka

Povrće i tofu sa žara

19.

Smoothie od banane, žličice sirove čokolade u prahu i kokosovog mlijeka

Zelena salata s piletinom sa žara

Svježa paprika

Juha od graška s sjemenkama od bundeve i maslinovim uljem  

20.

Smoothie od zelenog čaja, marelica i spiruline

Rajčica u salati s avokadom

Banana

Pileći ražnjići s povrćem sa žara

21.

Smoothie od avokada, naranče i celera

Salata od kvinoje, avokada, rajčice s sokom od limuna i maslinovim uljem  

Šaka lješnjaka

Kajgana s mladim lukom, crvenom paprikom i peršinom  

Jelovnika se možete pridržavati ili ga pak prilagoditi vašim željama i okusu. Važno je pridržavanje pravila 80:20 (knjižica, stranice 12 i 13)!