30 Days Green Cleanse: savjeti za prvi tjedan

8.11.2014.

Alkaliziranje tijela pomoću programa 30 Days Green Cleanse je započelo. Vaše će se tijelo uz pomoć iznimne kombinacije plavih, zelenih i smeđih alga te iznimnih prirodnih ekstrakata šparoga, artičoka i zelene salate očistiti svih kiselina i vratit će mu se optimalna kiselo-lužnata ravnoteža koja je osnova svih biokemijskih procesa u tijelu. 

30-dnevni Green Cleanse program od vas, u neku ruku, zahtijeva promjenu životnog stila, prije svega prilagodbu jelovnika. Takva promjena će zasigurno utjecati na vaše raspoloženje. Posebno u prvih nekoliko dana, najvjerojatnije ćete se osjećati loše, bez energije i umorno. Ali ne odustajte! Na kraju programa će biti vaše žrtvovanje vraćeno.

Naime, osjećat ćete se fantastično! Bit ćete „pročišćeni“, lagani, zdravi i puni energije!

Pored tega ćete primijetiti kako vam se:

  • sređuje probava,
  • poboljšava neprijatan tjelesni miris,
  • poboljšava neprijatan dah,
  • i uravnava kiselo-lužnata ravnoteža tijela.

Vaš tjedni jelovnik 

Svakako je uz unos prirodnih ekstrakata koji alkaliziraju tijelo, od iznimne važnosti i svakodnevna prehrana. Za lakše planiranje obroka smo vam pripremili primjer tjednog jelovnika.

Dan

Doručak

Ručak

Užina

Večera

1.

Smoothie od ananasa, đumbira i blitve

Vrtna salata s paprikom, krastavcima i maslinama

Banana

Tofu s povrćem sa žara

2.

Smoothie od borovnica, avokada i zelene salate

Pastrva sa žara s kuhanom blitvom

Šaka badema

Na pari kuhana brokula s umakom od suncokretovih sjemenka

3.

Smoothie od triju vrsta  bobičastog voća s mladim špinatom

Špinat i jagode s balzamičnim dresingom  

½ avokada sa sokom od limuna

Pečene tikvice s parmezanom

4.

Smoothie od jabuke, kivija i metvice

Salata od kupusa s mrkvom i sjemenkama gorčice

Šaka lješnjaka

Juha od mrkve s kvinojom

5.

Smoothie od marelica, chia sjemenka i spiruline

Zelena salata s piletinom sa žara

Jabuka

Zelena juhica

6.

Smoothie od zelenog čaja, jagoda i klorele

Rajčica u salati s avokadom

Hrskav čips od kelja

Pileći ražnjići

7.

Smoothie od jabuke,  mladog špinata i bazilike

Kvinoja s blitvom

½ svježeg manga

Poširano jaje s avokadom

Jelovnika se možete pridržavati ili ga pak prilagoditi vašim željama i okusu. Važno je pratiti popis utjecaja namirnica na kiselo-lužnato ravnotežu tijela koja se nalazi u e-knjizi na stranicama 12 i 13.

Pratite pravilo 80:20!

U želji da bismo uravnotežili kiselo-lužnatu ravnotežu tijela i time ga alkalizirali, iznimno je važno jesti dovoljnu količinu lužnatih namirnica. Ravnotežu ćete najlakše postići ako se tijekom svakog dana pridržavate pravila 80:20. To znači da bi trebao biti svaki obrok u danu sastavljen od 80 postotka lužnatih namirnica (namirnica koje se nalaze na stranici 13) i samo 20 postotka namirnica koje tijekom probave tvore kiseline (namirnice se nalaze na stranici 12 u knjizi). Takav omjer je idealan. Realno gledano, omjer namirnica će biti kod svakog obroka drugačiji, vodite računa da na kraju dana udovoljite taj omjer.