30 Days Green Cleanse: savjeti za drugi tjedan

8.11.2014.

Ispred vas je već drugi tjedan i vaše tijelo već marljivo odstranjuje kisele ostatke probave i uravnotežuje vam kiselo-lužnatu ravnotežu. Jedan od načina kako tijelo odstranjuje suvišne kiseline iz tijela je i preko pluća s disanjem. U želji za održavanjem dobrog zdravlja je pored konzumiranja zdrave harne od velike važnosti i redovito kretanje u prirodi te prozračivanje prostora. Preporučuju se i redovito izvođenje vježbi disanja koje jačaju zdravlje cjelovitog organizma. 

Uzmite si vremena za vježbe disanja…

S redovitim izvođenjem vježbi disanja ćete:

  • se smiriti u stresnim situacijama,
  • se i umorni napuniti energijom,
  • osvježiti misli tijekom napornog dana
  • i ojačati kompletni dišni sustav.

Disanje nam također pomaže u održavanju i povratku zdravlja te dobrobiti. Izvođenjem tih vježbi ćete ubrzo primijetiti poboljšanje raspoloženja.

Pravilno izvođenje vježbi disanja

Dišne vježbe za jačanje radimo nekoliko puta dnevno, na primjer ujutro, prijepodne i navečer. Na početku ih izvodimo jednu minutu, kasnije vrijeme pojedine vježbe produžavamo do najviše 15 minuta. Najbolje će vježbe na nas utjecati ako ih izvodimo u prirodi ili u dobro prozračenoj sobi.

Za pravilno izvođenje vježbi disanja je od iznimne važnosti da dišemo kroz nos, dok je samo disanje duboko. Pri udahu trbuh se izboči prema van, a pri izdahu vraća prema kralježnici. Ovakvo disanje pored „prozračivanja“ tijela, blagotvorno masira probavni sustav koji sprječava napinjanje, poboljšava kretanje crijeva i sprječava nadutost.

Jelovnik za drugi tjedan

Za lakše planiranje obroka smo vam pripremili primjer jelovnika i za drugi tjedan. Jelovnik možete prema željama prilagođavati.

Dan

Doručak

Ručak

Užina

Večera

8.

Smoothie od ananasa, đumbira i blitve

Zelena salata sa sjemenkama (lanenim, konopljinjim, suncokretovim)

3 šljive

Varivo s lećom i povrćem prema želji

9.

Smoothie od borovnica, avokada, limuna i zelene salate.

Pastrva sa žara s kuhanom blitvom

Šaka sjemenka bundeve

Matovilac u salati s balzamičnim dresingom

10.

Smoothie od triju vrsta bobičastog voća, mladog špinata i klorele

Salata od špinata s narančom i orasima.

½ avokada sa sokom od limuna

Pečene tikvice s parmezanom

11.

Smoothie od jabuke, kivija, metvice i đumbira

Salata od kupusa s mrkvom i sjemenkama gorčice

Svježa mrkva

Juha od mrkve s kvinojom

12.

Smoothie od marelica, chia sjemenka i spiruline

Zelena salata s piletinom sa žara

Naranča

Paprika različitih boja (crvena, zelena i žuta) s namazom od mladog sira i biljkama

13.

Smoothie od zelenog čaja, jagoda i klorele

Rajčica u salati s avokadom i sokom od limuna  

Chia puding S borovnicama

Pečeno povrće sa žara s umakom od maslinovog ulja, češnjaka i peršina

14.

Smoothie od jabuke, zelenog, mladog špinata i metvice

Svježa mrkva, rajčica i paprika s humusom (namaz od slanutka)

Kruška

Na pari kuhana brokula s umakom od suncokretovih sjemenka

Jelovnika se možete pridržavati ili ga pak prilagoditi vašim željama i okusu. Važno je pridržavanje pravila 80:20 (knjižica, stranice 12 i 13)!