30 DAYS Slim Men: savjeti od 21. do 30. dana

9.7.2015.

I već se nalazimo u zadnjem djelu programa što znači da je razdoblje lošeg raspoloženja iza vas, a napredak dijete vidljiv ljudima u vašoj okolini. Važan dio svake dijete za mršavljenje nije samo prehrana i vježbe. Psihička opuštenost isto tako djeluje na naše raspoloženje.

Za opušten um

Kada ste zbog natrpanog posla i rasporeda pod velikim stresom, dobro je znati načine kako se opustiti. Predstavljamo vam tri načina učinkovitog opuštanja.

Vježbe disanja su najrašireniji oblici opuštanja. Izvoditi ih možete na poslu, kod učenja ili doma na kauču. Dovoljno je samo 10 minuta na dan. Sjedite u udoban položaj i jednu ruku stavite na prsni koš, a drugu na trbuh. Udahnite duboko kroz nos sve dok ne osjetite blago širenje plućima. Zatim lagano izdahnite. Vježbu ponovite sve dok ne osjetite da ste opušteni.

Budite aktivni! Kada ste živčani i umorni nemate volju za fizičkom aktivnosti, a upravo se pomoću nje možemo opustiti i rasteretiti tijelo i duh. Trčanje, biciklizam, planinarenje i ostale aktivnosti na svježem zraku i suncu su idealne kako bi opustili svoje tijelo.

Opuštanje pomoću sunčeve svjetlosti se možda nekome čini čudno ali djeluje. Poznato je da pomanjkanje sunčeve svjetlosti dovodi do pomanjkanja vitamina D i posredno uzrokuje depresiju. Umjereno izlaganje suncu, koje je prilagođeno godišnjem dobu, ima pozitivne učinke na naše tijelo.

Jelovnik od 21. do 30. dana

Za lakše pripremanje obroka, pripremili smo vam primjer tri jelovnika za prvih 10 dana. Izaberite jednoga od njih, a možete ih i kombinirati. Važno je samo da pratite popis dozvoljenih i zabranjenih namirnica u knjižici.

*Obrok nije obavezan, možete ga prakticirati i u popodnevnim satima.

**Dani kada nećete imat trening, označene obroke preskočite.

Vježba od 21. do 30. dana

Ponedjeljak:  aerobna vježba

Ovisno o stupnju fizičke spremnosti, odaberite 50-minutno trčanje ili 45 minutno hodanje u brijeg.

Srijeda i petak: cjeloviti intenzivni trening

Zagrijavanje: 10 minuta srednjeg intenzivnog trčanja laganim tempom.

Trening tri serije (između serija neka odmor ne traje duže od 20 sekundi):

  • 25 čučnjeva
  • Maksimalan broj zgibova (ponavljajte sve dok možete izdržati)
  • 25 poskoka s noge na nogu
  • 25 trbušnjaka
  • Maksimalan broj sklekova (ponavljajte sve dok možete izdržati)
  • 25 iskoraka – izmjenično sa svakom nogom

Ove vježbe u točno napisanom redoslijedu ponovite tri puta.

Završetak: 30 minutno trčanju laganim tempom ili brzo hodanje.

Subota i nedjelja: dodatni trening

65 minutna jutarnja šetnja koja uključuje hodanje u brijeg ili lagano trčanje. Za optimalno trošenje masnih zaliha savjetujemo vam da jutarnju aktivnost napravite na tašte. Prije početka možete popiti šalicu zelenog čaja.

Imate dodatno pitanje?

Za sva vaša pitanja tijekom 30-dnevnog programa 30 DAYS Slim Men smo vam na raspolaganju preko elektronske pošte info@sensilab.hr  ili telefonom na 0800 80 20.