30 DAYS Slim Men: Savjeti od 1. do 10. dana

9.7.2015.

Mršavljenje pomoću 30-dnevnog programa 30 DAY Slim Man je počelo. Na putu do fit izgleda biti ćemo  vam na raspolaganju u svakom koraku. Zato smo za vas pripremili podršku koja uključuje:

  • Prilagođeni jelovnik, koji će vam omogućiti najbolji napredak u kratkom vremenu,
  • plan tjelesne aktivnosti,  koji uključuje kardio vježbe i vježbe za snagu,
  • osobnu podršku.

U kombinaciji s kapsulama u paketu 30 DAYS Slim Men, koje detoksiciraju tijelo, aktiviraju gubitak viška kilograma i pomažu tijelu da se regenerira nakon treninga, višak kilograma će postati prošlost.

Dijeta

Najbitnije kod jednomjesečne dijete da počnete što brže topiti masne zalihe. Najučinkovitija i najbrža dijeta za većinu muškaraca je ketoza. To je stanje do kojega dođete tako da osjetno smanjite dnevni unos ugljikohidrata i povečate unos bjelančevina.
Ugljikohidrati si ključni izvor energije. Ako ih svome tijelu ne ponudimo u dovoljnim količinama, ono će početi tražiti energiju iz drugih izvora – masnih zaliha. Osim toga, tijelo se žuri s probavljanjem bjelančevina i kod toga nastaju ketoni, koje tijelo upotrijebi za svakidašnje dnevne procese. Pošto su ketoni gorivo, vitalni organi u ketozi počinju djelovati čak 1/3 brže i tijelo postaje pravi stroj za potrošnju energije, masnih zaliha i suvišnih kilograma.
S ketozom ne smijete mršavjeti duže vremena, zato će vaša dijeta drastično smanjiti unos ugljikohidrata samo prvih 10 dana. Nakon toga će se dijeta još uvijek pretežno bazirati na bjelančevinamam, a uključivat će i ugljikohidrate.

Jelovnik od 1. do 10. dana

Za lakše pripremanje obroka, pripremili smo vam primjer tri jelovnika za prvih 10 dana. Izaberite jednoga od njih, a možete ih i kombinirati. Važno je samo da pratite popis dozvoljenih i zabranjenih namirnica u knjižici.

 *Obrok nije obavezan, možete ga prakticirati i u popodnevnim satima.
**Dani kada nećete imati trening, označene obroke preskočite.

Budite aktivni!

Za zdrav gubitak tjelesne težine su iznimno važne kardio vježbe i vježbe za snagu. Kardio vježbe povečavaju izdržljivost i potiču brže trošenje kalorija. Vježbe za snagu grade mišićnu masu, potiču fizičku snagu i troše masne zalihe. Izgradnjom mišića si osiguravate da tijelo troši kalorije i nakon treninga jer su mišići intenzivni potrošač kalorija – dan i noć.
3 treninga na tjedan
Preporučuje se da ste aktivni barem 3 puta tjedno. Organizirajte se tako da ne vježbate svaki dan. Nakon aktivnog dana uzmite dan odmora. Tada se mišići i zglobovi regeneriraju.

Vježba od 1. do 10. dana

Ponedjeljak: aerobna vježba

Ovisno o stupnju fizičke spremnosti, odaberite polusatno trčanje ili 25 minutno hodanje u brijeg.

Srijeda i petak: cjeloviti intenzivni trening

Zagrijavanje: 10 minuta srednjeg intenzivnog trčanja laganim tempom.

Trening tri serije (između serija neka odmor ne traje duže od 20 sekundi):

• 15 čučnjeva
• Maksimalan broj zgibova (ponavljajte sve dok možete izdržati)
• 15 poskoka s noge na nogu
• Maksimalan broj sklekova (ponavljajte sve dok možete izdržati)
• 15 iskoraka – izmjenično sa svakom nogom

Ove vježbe u točno napisanom redoslijedu ponovite tri puta.

Završetak: 20 minutno trčanju laganim tempom ili brzo hodanje.

Subota i nedjelja: dodatni trening

45-minutna jutarnja šetnja koja uključuje hodanje u brijeg ili lagano trčanje. Za optimalno trošenje masnih zaliha savjetujemo vam da jutarnju aktivnost napravite na tašte. Prije početka možete popiti šalicu zelenog čaja.

Imate dodatno pitanje?

Za sva vaša pitanja tijekom 30-dnevnog programa 30 DAYS Slim Men smo vam na raspolaganju preko elektronske pošte info@sensilab.hr ili telefonom na 0800 80 20.