SlimCut izazov 3. tjedan: 3 tajne ravnog trbuha

24.4.2015.

Na engleskom jeziku postoji simpatična sintagma koja opisuje suvišni materijal oko trbuha – »muffin top«. Predstavljajmo si slasne muffine čije masu ulijemo u kalupiće iznad kojih se diže presladak kolačić sa kapicom koja liči na trbuščić koji viri iz pojasa na hlačama. 

No, dosta o hrani, zar ne? Sada muffini nisu pravi odabir, predlažem da ih se odričemo, u kuhinji kao i na trbuhu.

Kako do ravnog trbuha?

Potpuno iskreno – nije jednostavno. On predstavlja onaj dio tijela gdje se disciplina kao i svaka minuta ljenčarenja poznaju. Modeli iz naslovnih stranica časopisa se pridržavaju zaista strogog režima prehrane i vježbanja, dok ih na samom kraju još malkice retuširaju. 

Dozvolite da vam razotkrijem tri tajne zbog kojih ćete zasigurno postići bolji i više vidljiv učinak.

  1. Priuštite si dovoljno spavanja. Znanstveno je dokazano da tijelo koje tijekom noći ne odmara dovoljno, radije pravi zalihe energije, umjesto da bi ih trošio. Manjak spavanja, dakle, negativno utječe na oblikovanje trbuščića, stoga vam na tom mjestu dajem službenu dozvolu za više spavanja
  2. Vježbanje rano ujutro. Činjenica da bez vježbanja jednostavno neće ići nam je jasna. Neka vam razotkrijem da je vježbanje u jutarnjim satima puno učinkovitije, nego u večernjim. Naime, tada naš metabolizam djeluje brže i dok večera postepeno uspori svoju radnju. Ukoliko ćete izvoditi vježbe za trbuh ujutro, prije doručka, učinak će biti puno veći.
  3. I naravno prehrana. Bez discipline u prehrani, teško ćemo postići vidljivu promjenu.  Sreću imate da će vašem metabolizmu pomoći i SlimCut proizvodi. Najviše ćete mu pomoći ako isključite iz prehrane bijeli šećer, povećali unos povrća i pili dovoljno vode koja će očistiti tijelo svih toksina.

Video vježba za fit trbuščić