Noleen:˝Sa SlimJoy-em 12 kilograma manje u samo 3 tjedna!

Saznajte više

3 načina da se oporavite nakon uskršnjeg prejedanja

30.3.2016.
Što vam prvo padne na pamet kada mislite na Uskrs? Produženi vikend u društvu obitelji i prijatelja, uz hrpu hrane i kolača?

Baš kao i Božić, Uskrs je odlična prilika da se malo opustite i uživate u svim delicijama koje inače izbjegavamo u širokom luku.

Nema ništa pogrešno u tome! No, nakon uskršnjih praznika, kad su čaše prazne a trbusi ne mogu biti puniji, počinjemo shvaćati da smo tijelo vjerojatno preopteretili i da je vrijeme za čišćenje.

Evo nekoliko načina na koje se možete oporaviti nakon uskršnjeg prejedanja.

1/ Jedite mnoštvo sirovog voća i povrća

Najbolji način da se što prije oporavite je da jedete svježe (po mogućnosti sirovo) voće i povrće. Vlakna će vam pomoći da iz tijela izbacite toksine koji su se prejedanjem nakupili u tijelu, a prirodni šećeri u voću pomoći će vam da se klonite slastica.

Sirov način prehrane prakticirajte barem dva dana kako biste se pripremili za detaljnije čišćenje - petodnevno življenje na smoothiejema. Ovi će sokovi napraviti čudesa za vaše tijelo, osjećat ćete se lakšima i imati više energije čak i bez unosa kofeina.

Ako pak želite brži način da se potpuno očistite od svih toksina koji su se nakupili u vašem tijelu. preporučujemo program 10 DAYS Detox, najbrži detoksikacijski program uz koji vam na dar šaljemo i ketone Malinie koje se smatraju najpopularnijim topiocem masnoća.

2/ Vježbajte svaki dan

Većini nas tvrdi da smo previše zauzeti za vježbanje, ili da ćemo s ovom zdravom navikom započeti prvog u mjesecu ili možda ček već idući tjedan. Moramo se pomiriti s činjenicom da nikad neće biti idealne prilike, uvijek ćemo biti jako zauzeti bez obzira poklanjamo li svoje vrijeme poslu, obitelji ili prijateljima. No, vrijeme je da i za sebe odvojite malo vremena. Započnite sa samo 20 minuta dnevno tijekom kojih se možete penjati uz stube, prakticirati jogu, voziti bicikl ili dizati utege.

Postanite aktivni! Ovih 20 minuta možete podijeliti u dva puta po 10 minuta, ujutro i navečer. Svaki naredni tjedan produžite vježbanje za još deset minuta i iznenadit ćete se koliko ćete brzo vidjeti pozitivne promjene na svom tijelu.

3/ Promijenite svoje stajalište

Ideja da pijete povrtne sokove i svaki dan vježbate ne čini se nešto primamljiva? Lako se uljuljkati u blagdansko raspoloženje, dignuti sve četiri u zrak i jesti hranu koju ne bismo trebali. Lakše je naručiti pizzu umjesto da se potrudite pripremiti obrok s povrćem.

Ako pribjegavate ovakvom eskapizmu, prije svega trebate promijeniti način razmišljanja. Prakticiranje zdravog života odlična je prilika da konačno napravite nešto dobro za sebe i svoje zdravlje, a nagrada slijedi i u obliku boljeg izgleda. Preuzmite odgovornost, disciplinirajte se i uživajte u svim pogodnostima koje dolaze u paketu s promišljenim, zdravim odlukama.