10 grešaka zbog kojih ne možete smršaviti

20.3.2015.

Svoju dijetu pratite u potpunosti, ali željenih rezultata naprosto nema? Provjerite ako radite jednu od ključnih grešaka koje nam mogu spriječiti rezultate u mršavljenju ili gubitku onih posljednjih 2, 3 kilograma. 

1. Kombinirate načela različitih dijeta

Pripadate li onima koji su na dijetama već godinama, isprobali ste već sve moguće dijete i trikove u mršavljenju, ali ste se uvijek udebljali natrag, ili ste smršavili za 2/3 težine i jednostavno nema više pomaka? Konstantno skakanje od jednog na drugi način mršavljenja i od jednog na drugi plan prehrane nije poželjno. Ukoliko konstantno mijenjamo načine prehrane, tijelo izložimo šoku i kilogrami ostaju.

Pronađite 1 dijetu koja vam odgovara te se je pridržavajte na barem 3 mjeseca.

2. Ne unosite dovoljno kalcija

Vegan ste ili jednostavno ne volite mlijeka i mliječnih proizvoda? Možda vam nedostaje kalcija! Istraživanja su pokazala da žene lakše smršave ako svaki dan unose 1000 mg kalcija (1 šalica mlijeka, 1 jogurt ili 2 komada sira).

Ukoliko vam zaista nije do mliječnih proizvoda, probajte unositi što više zelene lisnate salate, badema, brokulu ili mlijeka biljnog izvora.

3. Imate više od 6 obroka na dan

Nekad su nas učili da je dobro jesti od 5 do 6 obroka na dan za održavanje ubrzanog metabolizma. Ali to nije istina! Metabolizam će vam ostati nepromjenjiv i da jedete samo 2 do 3 obroka na dan. 

Imajte 3 glavne obroke na dan, od barem 1/3 svježeg voća i povrća, 1/3 bjelančevina. Užinu od šake orašastih plodova si priuštite jedino kada ste jako gladni.

4. Tijekom vikenda rado zaboravljate na dijetu

Za vikend svi uživamo, često tada pojedemo i nešto što ne bismo smjeli. 

Iako »pogriješite«, pobrinite da će biti iskušenja što manje. 1 ćevap na pikniku, 1 žlica kolača kod mame, ali pivu radije recite ne.

5. Ne jedete dovoljno bjelančevina

Kada želimo smršaviti najčešće spojimo dijetu s vježbanjem. Ali bez bjelančevina će naše tijelo teško prestati teret vježbanja, naime bjelančevine su građevni materijal našeg tijela. 

Tijekom dijete, pokušavajte unijeti bjelančevine u svakom obroku; jogurt, jaja, smoothie sa veganskim ili sirutkinim bjelančevinama, meso, ribe, mahune, orašasti plodovi, sjemenke ili zelena lisnata salata...

6. Stalno ste izloženi stresu

Uvijek kada smo izloženi stresu, ravnoteža je našeg tijela sasvim narušena. Toksini se presporo uklanjaju iz tijela, alkalni minerali idu iz naših mekanih tkiva i kostiju, sve dok ih nemamo više na zalihama. 

Ukoliko želite zaista smršaviti, potražite način za smirenje. Idite u šetnju, meditirajte ili slušajte glazbu. Ako ne ide drugačije, u svoj si planer zapišite termin kada ćete 15 minuta posvetiti samo sebi. 

7. Ne jedete dovoljno  voća i povrća

Znamo kako ima svaki čovjek svoj okus, ali voće i povrće su od velike važnosti. Tijekom se dijete u našem tijelu aktiviraju toksini koji mogu usporiti naš metabolizam.

Voće i povrće sadrže dragocjene antioksidante koji povećavaju našu otpornost i ujedno ubrzavaju i revitaliziraju metabolizam koji je vaš najbolji prijatelj ukoliko ste na dijeti. Svaki dan probajte pojesti barem 3 jedinice voća i 5 jedinica povrća. 

8. Ne jedete dovoljno vlakna

Hrana u čovjekovom tijelu ne smije ostajati duže od 24 sata. U suprotnom započnu se razvijati opasni plinovi i bakterije, što nas dovodi do nadutog i slabog raspoloženja.  

Uvijek unosite ogromno vlakna. Oni će vas zasititi na duže vrijeme, smanjiti želju za hranom, uz to će vam ubrzati probavu. Zobene pahuljice za doručak, puno svježeg voća i povrća tijekom dana vam mogu znatno olakšati mršavljenje.

9. Mislite da je dijeta sve

Svakako, dijeta je iznimno važna tijekom mršavljenja i u oblikovanju figure. Ali bez vježbanja ide sve 2x sporije, uz to se može pomak sasvim zaustaviti. Redovito vježbanje ubrzava i povećava mišićnu masu koja potroši najviše kalorija.  

Dva puta tjedno se dobro oznojite sa barem pola sata kardio vježbanja, tri puta tjedno izvodite barem 15 minuta vježbe za snagu. Iako zvuči puno, isplati se!

10. Svaki dan stojite na vagi

Dobro je imati kontrolu, ali svakodnevno vaganje će nas prije ili kasnije demotivirati.Na promjenu težine mogu utjecati mnogi faktori – sastoj ili kombinacija hrane, zadržavanje suvišne vode u tijelu, hormoni,.. 

U dijeti budite dosljedni, predani vježbanju i odgovorno savladavajte stres. Kilogrami će se sigurno smanjivati. Vjerujte si i na vagu idite 1 na tjedan. Tako će biti bolje. 


S prizvodom 30 Days Slim je mršavljenje jednostavno

  • Prvi rezultati u samo 30 dana: 6 kg u prosjeku!
  • Besplatna knjižica s dijetom i receptima: nemaš brige oko kuhanja!
  • Besplatna knjižica s vježbama: trebat će ti samo nekoliko minuta dnevno!
  • Kraj problemima: povećan apetit, masne naslage na struku, spor metabolizam