ALL IN A DAY

Vitamin D3 4000 I.U.

Sunčev vitamin koji vam je potreban i puno više od toga
Sa samo jednom kapsulom dnevno

Formula s visokom dozom
30-dnevna zaliha

Snažni dodatak vitamina D3 je upravo ono što svima treba ovih dana

Većina ljudi ne zna da postoji globalni problem u vezi s vitaminom D3 - štoviše, većina ljudi nema pojma da je to i njihov problem! Čak do 75% svjetske populacije ima nisku razinu vitamin D3. Budući da je ovo jedan od ključnih vitamina za imunitet, razumjet ćete zašto je u današnje vrijeme toliko važno održati dobru razinu.

Vitamin D ima mnoge važne uloge u vašem tijelu - počevši od podrške imunološkom sustavu

Također poznat kao vitamin sunca, vitamin D se proizvodi u tijelu uz pomoć sunčeve svjetlosti . To je neophodan vitamin koji izvodi mnoge vitalne životne funkcije, zbog čega su dovoljne razine vitamina D presudne za dobro zdravlje.

Doprinosi normalnom funkcioniranju imunološkog sustava

Pomaže u održavanju normalne mišićne funkcije

Doprinosi održavanju zdravlja kostiju i zuba      

Doprinosi normalnoj apsorpciji i uporabi kalcija i fosfora

Podržava staničnu diobu

Izvori vitamina D

1. Sunčeva svjetlost

Da, vaše tijelo može proizvesti vitamin D kada je izloženo sunčevoj svjetlosti ali čini li to zaista? Potrebno vam je oko 15 minuta popodnevnog sunca (između 10 sati ujutro i 3 sata poslijepodne), otkrivajući podlaktice, lice i podkoljenice, nekoliko puta tjedno, da biste zadržali razinu tamo gdje vam je potrebna.

Sjedenje pored osunčanog prozora na zatvorenom se ne računa, jer UVB zrake (koje su važne za proizvodnju vitamina D) ne mogu proći kroz staklo. U jesen, zimu i rano proljeće, sunčeva svjetlostne sadrži dovoljno UVB zračenja, zbog čega vaša koža ne može proizvoditi vitamin D.

2. Hrana

Vitamina D ima u masnoj ribi, žumanjcima, nekim mliječnim proizvodima, jetri i gljivama. No iako je važno uključiti izvore vitamina D u svoju prehranu, vrlo je teško dobiti preporučenu količinu samo iz hrane. Zapravo, neke studije savjetuju da bi tim putem trebali unositi samo između 10 i 20% vitamina D.

3. Dodaci

D3 dodaci su učinkovit način za pokrivanje dnevnih potreba za vitaminom D, posebno u ovakvim vremenima, kada vaš imunološki sustav treba svu moguću potporu.

Naš ALL IN A DAY Vitamin D3 donosi snažnu formulu s 4000 IU (100 μg) vitamina D3! Trenutna istraživanja predlažu da bi dnevno unošenje do 4000 IU vitamina D trebalo biti idealno za optimalnu razinu krvi kod većine ljudi.

Nedostatak vitamina D – globalni zdravstveni izazov

Nedostatak vitamina D je glavni zdravstveni problem koji utječe na ljude svih etničkih i dobnih skupina širom svijeta – čak i one koji žive u državama blizu ekvatora, za koje se prethodno pretpostavljalo da je UV zračenje dovoljno da to spriječi. Procjene navode da preko 1 milijarde ljudi širom svijeta imaju nedostatak ili nedovoljno vitamina D.

Razlog tome je nekoliko različitih problema, počevši od oskudnog izlaganja sunčevoj svjetlosti zbog suvremenog načina života. Zapravo, studije navode da trošimo preko 90% našeg vremena u zatvorenim prostorima, što je daleko od idealnog za proizvodnju vitamina D.

Simptomi su općenito tako suptilni i uobičajeni da često ne uspijemo shvatiti da su povezani s nedostatkom vitamina D. Kao rezultat toga su često zanemareni – čak i u slučajevima kad ozbiljno narušavaju naše živote. Najčešći simptomi uključuju:

1. Često razbolijevanje

Studije pokazuju da nedostatak vitamina D vodi do narušavanja imuniteta i povećanog rizika od zaraza, posebno gripe i respiratornih infekcija.3

2. Gubitak kostiju i bolovi u zglobovima

Bez vitamina D, vaše tijelo teško apsorbira kalcij iz hrane i umjesto toga upija kalcij iz kostiju, što dovodi do slabijih kostiju, povećanog rizika od prijeloma i osteoporoze.

3. Bol u leđima

Studije pokazuju da su bolovi u leđima posebno u donjem dijelu leđa, čest znak nedostatka vitamina D.

4. Umor

Pretjerani umor je uobičajen znak nedostatka vitamina D, jer niska razina vitamina D negativno utječu na vašu razinu energije.

5. Slabost i bolovi u mišićima

Su zajedno s grčevima u mišićima povezani s niskom razinom vitamina D.

6. Promjene raspoloženja

Vitamin D je važan za zdravo funkcioniranje mozga, a nedovoljne razine su povezane s lošim raspoloženjem i većim rizikom od depresije.

Skupine koje imaju najviše koristi od dodataka D3

Zbog modernog načina života većinu dana provodimo u zagušljivim uredima, proizvodnim halama ili kod kuće – propuštajući unos sunčeve svjetlosti i posljedično proizvodnju dovoljne količine vitamina D. Za vrijeme ljetnih praznika, kada se često družimo vani u podnevnim satima – obično nosimo kremu za sunčanje, koja također ne doprinosi mnogo proizvodnji vitamina D. Kao rezultat toga vjerojatno je da će većina nas imati nisku razinu vitamina D a mogli bismo imati veliku korist od dodataka.

Tko ima najviše koristi od vitamina D3?

Jeste li u riziku od nedostatka vitamina D?
Riješite test & saznajte

Da bismo olakšali stvari, razvili smo brz test koji bi trebao pomoći utvrditi jeste li u opasnosti od niske razine vitamina D. Jeste li spremni saznati?

ALL IN A DAY

Vitamin D3 4000 I.U.

Nabavite sunčev vitamin koji je neophodan za imunološki sustav tijekom sezone gripa i prehlada .

Snažna formula s 4000 IU (100 μg)  vitamina D3 u kapsulama koje se brzo progutaju i bez umjetnih boja. 30-dnevna zaliha!

  • Snažna formula visoke doze s 4000 IU (100 μg vitamina D3)
  • Male kapsule koje se lako progutaju
  • Bez umjetnih boja
  • 30-dnevna zaliha
  • Proizvedeno s 15-godišnjom stručnosti u razvoju i proizvodnji dodataka
  • 1.7 milijuna Sensilab kupaca širom svijeta
  • Sadržaj vitamina D potvrđuje neovisni laboratorij ChemProf

30-dnevna garancija vraćanja novca!

Upotrijebite proizvod do 30 dana kako biste vidjeli rezultate. Ako iz bilo kojeg razloga niste potpuno zadovoljni proizvodom, jednostavno vratite praznu ambalažu i mi ćemo vam vratiti novac.

Kvaliteta. Sigurnost. Stručnost.

Imamo preko1.7 milijuna kupaca širom svijeta prisutnih u preko 40 država diljem Europe. Prema tome su naša misija i odgovornost  dizajnirati i proizvoditi proizvode koristeći visoku kvalitetu, učinkovitost, klinički testirane i prirodne  aktivne sastojke. Slijedimo najviše farmacetuske  GMP i HACCP standarde u našim najsuvremenijim proizvodnim pogonima.

Avatar

Znanost

Dok razvijamo svoje proizvode, analiziramo najnovija otkrića, studije i trendove na polju prehrane, dodataka i biokemije.

Avatar

Vlastiti proizvodni pogoni

Moderna farmaceutska tvornica sa sjedištem u EU u kojoj slijedimo GMP i HACCP standarde.

Avatar

Certificirane sirovine

Od pouzdanih i sljedivih dobavljača koji moraju pokazati certifikate čime dokazuju kvalitetu i cjelovitost materijala.

Avatar

Laboratorijske analize

Naši se proizvodi dva puta testiraju - kao sirovine i gotovi proizvodi, tako da svaki proizvod dolazi s jamstvom čistoće i mikrobiološke cjelovitosti.

Avatar

Provjereni sadržaj vitamina D

Sadržaj vitamina D potvrđuje neovisni laboratorij ChemProf.

Česta pitanja

Zbog suvremenog načina života, niske razine vitamina D su vrlo raširene diljem svijeta. Glavni izvor vitamina D je sunce, što znači da biste trebali provoditi dovoljno vremena na sunčevoj svjetlosti s ciljem da ih zadržite gdje su vam potrebne. To obično znači oko 15 minuta dnevno, otkrivenim licem, podlakticama i potkoljenicama. Ali ne samo kad god imate vremena.

Zapravo postoji vrlo specifičan vremenski okvir. UVB zrake, koje su ključne za proizvodnju vitamina D, dovoljno su jake između 10 sati ujutro i 3 sata popodne Ali gdje se obično nalazite u to vrijeme? Najvjerojatnije u zagušljivom uredu, proizvodnoj hali ili kod kuće. Nažalost, sjedenje pored sunčanog prozora u zatvorenom neće uraditi trik, jer UVB zrake ne mogu proći kroz staklo, za to moraš biti na otvorenom!

Ali to nije sve. Boravak u hladu i nošenje kreme za sunčanje ometa sintezu vitamina D, također - SPF 30 smanjuje proizvodnju vitamina D za više od 95%. Smog i zagađenje zraka također igraju važnu ulogu u tome.

Stoga se suplementacija preporučuje tijekom cijele godine, a posebno je važna od listopada do travnja. Riješite gornji test da biste utvrdili pripadate li grupi ljudi koji su u većem riziku od nedostatka vitamina D.

Nema mnogo namirnica dobar izvor prirodnog vitamina D. Neki vitamini D se nalaze u masnoj ribi (kao što su losos, haringa, srdela i skušal), žumanjci, neki mliječni proizvodi, jetra i gljive. Iako ga hrana životinjskog podrijetla sadrži u obliku vitamina D3 (kolekalciferol), biljni izvori imaju ga u obliku vitamina D2 (ergokalciferol) koji je manje učinkovit u povećanju razine vitamina D u krvi.

Vitamin D je vitamin topljiv u mastima i pohranjuje se u masno tkivo tijela. Otrovnost vitamina D je ekstremno rijetka ali se vremenom može razviti ako se ekstremne doze uzimaju dnevno. Trenutna istraživanja predlažu da bi dnevno konzumiranje do 4000 IU vitamina D trebalo biti idealno za optimalne razine krvi kod većine osoba. Ipak doziranja i do 10000 IU se nisu pokazala rezultirajući trovanjem ni kod zdravih ljudi.4,5

ALL IN A DAY Vitamin D3 sadrži 4000 internacionalnih jedinica vitamina D3, što odgovara 100 μg vitamina D3. Trenutna istraživanja preporučuju da bi konzumiranje do 4000 IU vitamina D dnevno trebalo biti idealno za optimalne razine krvi kod većine osoba.

Jednostavno uzmite 1 kapsulu dnevno, s čašom vode nakon obroka - i to je to već ste spremni.

Izvori i dodatno štivo za čitanje

  1. A systematic review of vitamin D status in populations worldwide: https://www.cambridge.org/core/journals/british-journal-of-nutrition/article/systematic-review-of-vitamin-d-status-in-populations-worldwide/69657BC57AF7A214271655C5463F5293  
  2. Is vitamin D deficiency a major global public health problem?: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4018438/ 
  3. Vitamin D and the Immune System: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3166406/ 
  4. The 2011 report on dietary reference intakes for calcium and vitamin D from the Institute of Medicine: what clinicians need to know: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21118827/ 
  5. Risk assessment for vitamin D: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17209171/ 
  6. Immune-boosting role of vitamins D, C, E, zinc, selenium and omega-3 fatty acids: Could they help against COVID-19?: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7415215/ 
  7. Vitamin D Supplementation: https://www.researchgate.net/publication/340557232_Vitamin_D_Supplementation_Could_Possibly_Improve_Clinical_Outcomes_of_Patients_Infected_with_Coronavirus-2019_COVID-2019  
  8. Can vitamin D help with symptoms of COVID-19?: https://eu.usatoday.com/in-depth/news/2020/06/09/vitamin-d-and-covid-19-could-low-vitamin-d-levels-affect-coronavirus/5274331002/