SlimCut izazov 5. tjedan: Sa HIT ubrzo FIT

28.4.2015.

Kojem tipu ljudi pripadate – onima koji žele brze rezultate ili onima koje žele započeti sasvim novim načinom življenja? Ukoliko želite brze rezultate, HIT je vježba stvorena za vas.  

Prije ljeta želimo što brže postići rezultate, zar ne? No, svakako vam preporučujem i da nakon SlimCut izazova nastavite sa zdravim načinom prehranjivanja i tjelesno aktivnim životom.  

Sada kretanje poboljšavate pomoću SlimCut proizvoda koji dodatno doprinose topljenju masnih naslaga, stoga će biti rezultati veći. Ali i nakon izazova pratite nanovo prihvaćene navike i time očuvajte lijepo i zdravo tijelo.

 

Redovitom aktivnošću i odgovarajućim načinom prehranjivanja i nakon izazova ćete sigurno izbjeći yo-yo efekt o kojem svi stalno govore.  

Kako do najbržih rezultata?

Zanima li vas kako možemo zaista ubrzo postići vidljive promjene na tijelu? Naime, znanost o tijelu i njegovim učincima kretanja napreduje jako brzo.

Nekada smo vjerovali kako je potrebno trčati maraton za gubitak suvišnih kilograma, zatim smo usmjerili pozornost u vježbanje pomoću utega, čime bi ubrzano sagorijevali masnoće, dok smo konačno došli do zaključka kako je najoptimalnija kombinacija prvog i drugog.  

 

Danas znamo kako u što kraće vreme postići najviše.

Istraživači su ustanovili u čemu je razlika između sprintera koji izgledaju poput grčkih bogova i maratonca koji nas prema obliku tijela podsjećaju na Kenijce koji izgledaju kao da su upravo trčali iz Kenije i pritom zaboravili na hranu.  

Više nego očigledno ima sprint na izgled tijela bolje učinke.

No, tako nekako se razvio i koncept vježbe VIIT, visoko intenzivne intervalne vježbe (ili na engleskom HIIT, high intensity interval training).

 

VIIT ili HIIT vježba je ona u kojoj mijenjamo visoko-intenzivne intervale i nisko-intenzivne intervale odn. intervale odmaranja.  

O današnjoj vježbi

Danas će nam biti najvažnije sekunde! Da, i brojat ćemo ih, ali bez brige. Video smo vježbu napravili tako da nećete trebati brojati ili moći muljati! J

Vježbat ćemo ovako:

  • Jednu vježbu 30 sekundi,
  • zatim 10 sekundi odmora,
  • zatim opet 30 sekundi vježbanja,
  • opet 10 sekundi za odmor i tako dalje.

 

Mijenjat ćemo vježbe, radit ćemo one za ubrzavanje srčanog udara i one u kojima ćemo oblikovati mišiće. Na taj način ćemo izvoditi vježbice koje će na tijelu ostaviti najbolje rezultate.

Tim načinom vježbanja ćemo aktivirati metabolizam maksimalno, tj. ostat će ubrzan još neko vrijeme nakon treninga.

Vaša tajna ostaju SlimCut proizvodi koji također ubrzavaju probavu, stoga će biti vaš učinak dvostruki.

I sada je došlo vrijeme za najveći hit među vježbama… dakle, postanimo što prije fit!