Osjećate li stalni pritisak u glavi?

Vaska Đurić: ˝S ovim napitkom sam svaki tjedan izgubila 3,5 kg!

Saznajte više

Osjećate li stalni pritisak u glavi?

30.6.2016.

Svatko od nas barem je jednom osjetio bol glavobolje. Za neke je glavobolja česti pratilac koji vrlo negativno utječe na kvalitetu života. Među najčešćim oblicima glavobolja svakako je tenzijska glavobolja koja je dobila ime po prisutnom osjećaju tenzije (napetosti). Predstavljamo vam nekoliko načina kako se riješiti takve vrste glavobolja. 

Kako prepoznati tenzijsku glavobolju?

Kod te vrste glavobolje javlja se pritisak u glavi i napetost u predjelu sljepoočnica, čela, lica i vrata. Traje nekoliko sati do nekoliko dana. Većinom nastaje rijetko, a kod nekih se javlja i kronično (traje duže od 15 dana u mjesecu).

Uzroci nastanka tenzijske glavobolje

Tenzijska glavobolja najčešće nastaje zbog psihičke napetosti, umora, opterećenja očiju i neudobnog položaja tijela (sjedenje za kompjuterom, u automobilu). Mogu ju uzrokovati i nedostatak sna, glad, osjećaj ljutnje i straha, dim cigareta, konzumiranje neke vrste hrane.

Kako uklonimo uzroke

Kako bi se riješili takve vrste glavobolje prvo je potrebno ukloniti uzrok nastanka. Nekima pomažu metode opuštanja kao što je meditacija i autogeni trening ili lagana tjelovježba kao što je joga, tai chi i ples. Obratite pažnju na svoj položaj tijela za vrijeme višesatnog sjedenja na poslu ili u automobilu. Potrudite se da sjedite što ravnije, često se rastegnite i  pazite da nepotrebno ne opterećujete oči. Više o tome možete saznato OVDJE >>

Koja je uloga prehrane

Na prvom mjestu Važno je istaknuti da je jedan od uzroka nastanka tenzijske glavobolje i dehidracija. Zato uvijek nosite sa sobom bocu vode, čak i za vrijeme šetnje ili kada ste na putu.

Namirnice koje mogu uzrokovati glavobolju su:

• prerađene namirnice s dodanim brojnim aditivima, konzervansi, pojačivači okusa, umjetna bojila i arome, emulgatori i slično,

• pročišćeni ugljikohidrati (slatkiši, slano i slatko pecivo, oljuštena bijela žita i njihovi proizvodi), koji uzrokuju visoke promjene u razini šećera u krvi),

• nedovoljan unos namirnica s protuupalnim djelovanjem kao što je voće i povrće koje je bogato vitaminima, mineralima, vlaknima te

• prekomjeran unosa kave i alkohola.

Kao preventiva protiv tenzijske glavobolje preporučljivi su redoviti i uravnoteženi obroci  sastavljeni od punovrijednih namirnica. O tome su već puno toga napisali u Sensilab novostima.

  • Dobra pomoć kod tenzijske glavobolje također je i magnezij koji pomaže opustiti mišiće. Među prehrambenim dodacima najbolji odabir je magnezij dobiven na prirodan način jer ga tijelo lakše prepoznaje i bolje apsorbira. Na taj način proizveden je 100% prirodan ˝ALL IN A DAY Magnezij˝ koji je pridobiven iz morske vode, a kojeg naše tijelo za svoje djelovanje može brzo i učinkovito upotrijebiti.