30 DAYS Candida Solution: savjeti od 1. do 10. dana

25.5.2015.

Pred vama je 30 dnevni program za uklanjanje prekomjerno razrasle candide. Jer smo svjesni da je svaka promjena životnog stila naporna, odlučili smo vam na tom putu pomoći kako što smo to učinili već mnogima pred vama. Stoga smo vam pripremili cjelovitu podršku, sastavljenu od:       

-          Prilagođenog jelovnika koji pomaže u borbi protiv candide

-          Stručnih savjeta koje možete jednostavno uključiti u svoju svakidašnjicu

-          Osobnih preporuka za sva vaša dodatna pitanja 

U kombinaciji sa kapsulama u paketu 30 DAYS Candida Solution koje zaustavljaju prekomjerno razraslu i opasnu candidu, vaše će raspoloženje biti ukratko mnogo bolje i simptomi stvar prošlosti.   

Dijeta

U uvodnom je razdoblju programa od iznimne važnosti, sporo preći na odgovarajuću prehranu. Dijeta protiv candide je osnovana na način da prestanete hraniti opasnu gljivicu te je time sporo uklonite iz organizma. Ako se dijete ne pridržavate, program za njezino uklanjanje neće biti uspješan. Stoga izdržite do kraja!

Važno je započeti sporo

Kada započnemo striktnom dijetom odjednom, candida može započeti prebrzo odumirati, što prouzroči lučenje toksina. I sve to može simptome još pogoršati. Da bi takvo stanje izbjegli, u prvom djelu programa započnite dijetom sporo i postepeno. Izbacujte namirnice koje hrane candidu iz vašeg jelovnika:

  • šećer i sve slatke namirnice (keksi, mliječna čokolada, gazirana pića),
  • alkohol, kavu i kofeinske napitke,
  • voće i voćne sokove (namirnice su iznimno bogate prirodnim šećerima),
  • mlijeko i mliječne proizvode (iznimka su fermentirane namirnice),
  • sve prerađene mesne proizvode,
  • soju, proizvode od soje i žitarica koje sadrže gluten.

Industrijsko prerađena hrana? Ne hvala!

Industrijski proizvedena i prerađena hrana predstavlja jedan od najvećih rizika suvremenog čovjeka.  Za vrijeme vam dijete za uklanjanje candide ne preporučujemo konzumiranje industrijski prerađene prehrane. Takva hrana ima visok glikemijski indeks, što znači da se u tijelu ubrzano razgradi do šećera kojim hranite candidu, i upravo ona je razlog za mnoge nepovoljne simptome. 

5 bijelih opasnosti

Pristalice zdrave prehrana nas već godinama upozoravaju na petoro „bijelih opasnosti“ u našoj svakodnevnoj ishrani. U njih ubrajamo: bijeli šećer, bijelo brašno, sol i masti. „Bijele“ su namirnice industrijski prerađene, kemijski obrađene i stoga biološki manje vrijedne.

Jogurt da, voćni jogurt ne!

Voćni jogurt sadržava ogromno nepotrebnog šećera koji hrani candidu, što za vrijeme dijete nije preporučljivo. Odaberite radije običan jogurt, bez dodanog šećera. Također valja staviti oprez na tzv napitke od jogurta koji mogu sadržavati dodatni šećer. 

Samo sviježe pečurke

Iako pečurke ubrajamo u sam vrh gljiva, one ne potiču rast candide. Za vrijeme dijete možete konzumirati sviježe pečurke čista mira, dok valja onim u teglici izbjegavati.

Ali voće je zdravo, zar ne?

Naravno, sviježe i neprerađeno voće sadržava za zdravlje iznimno bitne tvari. Međuostalim sadržava prirodni šećer koji hrani candidu, stoga većinu voća za vrijeme dijete ne preporučujemo. No, preporučujemo vam bobičasto voće koje regulira crijevnu mikrofloru i istovremeno pripomogne u uklanjanju candide.

Jelovnik od 1. do 10. dana

Za lakše planiranje jelovnika pripremili smo vam primjer za prvih 10 dana. Veličinu pojedinog obroka slobodno prilagodite vlastitim potrebama.

 Dan

Doručak

Ručak

Užina*

Večera

1.

Smoothie od borovnica i jogurta

Salata od rajčice i avokada

Svježa mrkva s humusom (namaz od slanutka)

Juha od mrkve i prosa

2.

Smoothie od avokada i jagoda

Šnicla od slanutka i povrće kuhano na pari

Šaka badema

Kajgana s povrćemo

3.

Smoothie od šumskih plodova i lanenih sjemenka

Povrće kuhano na pari i pečena riba

Avokado sol, papar i limun

Heljda sa crnim maslinama

4.

Smoothie od malina i špinata

Zelena salata sa slanutkom i avokadom

Kefir sa svježim borovnicama

Varivo od bundeve

5.

Smoothie od jagoda i kefira

Salata od rajčice, graška i luka

Tvrdo kuhano jajce s avokadom

Rižot od smeđe riže, povrćem i pečurkama

6.

Smoothie od šumskih plodova, badema i chia sjemenka

Zelena salata od rikule i piletine sa žara

Šaka orasa

Pečen losos s komoračem

7.

Smoothie od avokada, špinata i limuna

Rižot s curryem i povrćem

Sviježa paprika s humusom (namaz od slanutka)

Pileće varivo s heljdom

8.

Smoothie od jagoda i avokada

Zelena salata sa heljdom, crnim maslinama i bundevinim sjemenkama

Kefir

Varivo od leće, kurkume i čilija

9.

Smoothie od borovnica i špinata

Šnicla od graška, kvinoje i povrće sa žara

3 brazilski oraščići

Kajgana s tikvicama, lukom i pečurkama

10.

Smoothie od kefira, jagoda i chia sjemenka

Zelena salata sa češnjakom

Tvrdo kuhano jaje

Smeđa riža s povrćem i piletinom

*Obrok nije obavezan.

** Na dan bez vježbanja ga preskočite