8 mitova o tjelovježbi u koje bi trebali prestati vjerovati

30.1.2017.

Svaku sekundu barem jedan čovjek na svijetu posjeti fitnes, izvodi tjelovježbu na kućnom parketu ili trči u prirodi. Sve je više ljubitelja sporta, a samim time je i više mitova o tjelovježbi zbog kojih su mnogi odustali od treniranja. Vrijeme je da ih razbijemo!

Mit broj 1: Trening je učinkovit samo ako nakon treniranja imate velike bolove u mišićima.
Istina je: Bolovi u mišićima su posljedica mikrotraume mišićnih vlakana. Predstavljaju upozorenje da ste s treniranjem otišli predaleko.

Mit broj 2: Istezanje pomaže smanjiti bolove u mišićima.
Istina je: Istezanje je bitno za opuštanje mišića.

 

Mit broj 3: Duži trening = brži i bolji rezultati.
Istina je: Najvažniji čimbenik tjelovježbe je kvaliteta treninga i ne trajanje.

Mit broj 4: Moramo vježbati što je češće moguće.
Istina je: Između treninga trebali bi imati barem 2 do 3 dana odmora.

 

Mit broj 5: Vježbe za snagu oblikovati će mišiće kod žena slične mišićima muškaraca.
Istina je: Vježbe za snagu žensko tijelo učine vitkim i čvrstim.

Mit broj 6: Ako treniramo ne trebamo paziti na prehranu.
Istina je: Željeni rezultat može se postići samo kombinacijom tjelovježbe i zdrave prehrane.

 

Mit broj 7: Program vježbanja od mog prijatelja na jednaki način će pomoći i meni.
Istina je: Program vježbanja prilagođen je pojedincu – ovisi o njegovoj fizičkoj kondiciji i ciljevima koje želi postići.

Mit broj 8: Broj kilograma koje pokaže vaga rezultat su vašeg vježbanja.
Istina je: Najbolji način da pratite svoj napredak je pomoću mjerne vrpce (krojački metar).